راهنمای خرید اینترنتی کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰

راهنمای  خرید اینترنتی کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, کیف و کاور گوشی, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/کیف و کاور گوشی/

 

نقد و بررسی کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰

محصول مورد نظر شما یعنی کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰ در برند کیف و کاور گوشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
حتما نسل اولیه گوشی‌های موبایل با آن ابعاد و اندازه بزرگشان را به یاد دارید که از آن‌ها فقط برای مکالمه استفاده می‌شد. ازآنجایی‌که نگهداری آن‌ها درون جیب کمی سخت بود، کیف‌هایی برای اتصال آن‌ها به کمر ساخته شد. کیف‌هایی که معمولا بر اساس اندازه گوشی خاصی ساخته نشده بود و تقریبا به‌قدری فضای اضافی داشت که هر مدل گوشی موبایلی می‌توانست درون آن‌ها قرار بگیرد. ازآنجایی‌که گوشی‌های نسل قدیم ضخامت بیشتر، صفحه‌نمایش کوچک‌تر و قطعات ارزان‌تر و ساده‌تری داشتند، این کیف‌ها معمولا جنس مقاومی نداشتند و بیشتر برای حمل گوشی استفاده می‌شدند. حال که زندگی بدون گوشی‌های موبایل، نسبتا سخت شده است، اهمیت محافظت و نگهداری از گوشی‌های موبایل بیش‌ازپیش نمایان می‌شود.
بعد از تولید گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، ضخامت کمتر و البته قیمت بیشتر، ابزار محافظت از آن‌ها هم کامل‌تر و تخصصی‌تر شد. به‌طوری‌که برای هر مدل خاص، کیف یا کاوری مخصوص همان مدل، ساخته شد. کیف، کاور و بامپر انواع رایج ابزار محافظت برای گوشی‌هاست.
کیف‌ها، دسته‌ای دیگر از محافظ‌های گوشی‌های موبایل هستند که در مقایسه با کاور ها و بامپر ها، قسمت‌های بیشتری از گوشی موبایل را پوشش می‌دهند.رایج‌ترین نوع کیف‌ها، کیف‌های کلاسوری هستند که کاربردی بسیار راحت‌ دارند. این نوع کیف‌ها، مانند کلاسور، گوشی را دربر می‌گیرند و از صفحه‌نمایش، قسمت پشتی و لبه‌های گوشی محافظت می‌کنند. برای استفاده از گوشی کافی ست پوشش روی صفحه‌نمایش را مانند کلاسور، با انگشت باز کرد. داشتن پنجره‌ای برای نمایش هشدارها(بدون نیاز به باز کردن در کیف)، هوشمند بودن، قفل آهنربایی و حالت استند ازجمله ویژگی هایی‌ست که مدل‌های مختلف این نوع کیف محافظ دارند.
این کیف کلاسوری مناسب با ابعاد و اندازه‌های گوشی Nokia Lumia 930 است. جنس آن از چرم مصنوعی است و قاب پشتی آن از پلی کربنات ساخته‌شده است. پوشش چرم این کیف ضد خش و ضد لغزش است و در برابر خوردگی و سایش مقاوم است. پوشش داخلی این کیف از جنس میکرو فایبر است تا آسیبی به صفحه‌نمایش گوشی نرساند.

  راهنمای خرید اینترنتی دفتر مشق 40 برگ طرح سریال فرندز کد f469

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰


ویژگی و مشخصات کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰

تصاویر برای کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰

برچسب های لازم برای کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰ |
خرید اینترنتی کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰ |
مشخصات و قیمت کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی کیف کلاسوری نیلکین مدل Sparkle مناسب برای گوشی موبایل نوکیا لومیا ۹۳۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول