راهنمای خرید اینترنتی گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c

راهنمای  خرید اینترنتی گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40cدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه, زنانه, زیورآلات زنانه, گردنبند زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/اکسسوری زنانه/زیورآلات زنانه/گردنبند زنانه/

 

نقد و بررسی گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c

محصول مورد نظر شما یعنی گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c در برند گردنبند زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این گردنبند از برند الماسین آذر با مروارید های اصل (پرورشی) به رنگ سفید زینت داده شده است. طول مروارید ها حدود ۴۰ سانتی متر میباشد اما چون قفل گره ای هست به راحتی سایز میشود اما از ۴۰ سانتی متر کوتاهتر نمیشود.مروارید های این گردنبند کاملا گرد نیست و از لحاظ ظاهر کمی با یک دیگر متفاوت هستند حتی از لحاظ سایز هم در یک گردنبند ممکن است کمی با یکدیگر متفاوت باشند. بر روی مروارید ها یک یا چند خط ایجاد شده است که کاملا طبیعی است چون از صدف بیرون آمده اند و توسط دستگاه ساخته نشده است. قفل به کار رفته در این گردنبند گره ای بوده که به راحتی حرکت کرده و برای شما سایز می‌شود.گره این گردنبند از نوع آسانسوری است که به راحتی آزاد و محکم بسته می شود و به راحتی برای همه سایز می‌شود. نخ به کار رفته در این گردنبند از نوع درجه یک است که بعد از مدتی شل نمی‌شود( دراصطلاح کش نمی آید). هر برآمدگی اضافی و یا تغییر رنگ در یک قسمت از مروارید کاملا طبیعی است و جزو نواقص مروارید به شمار نمی‌رود. لطفا دقت کنید اگر به مروارید های یکدست و کاملا گرد علاقه دارید این گردنبند مناسب شما نیست و باید از مروارید شل استفاده کنید که توسط دستگاه روکش شده اند. مرواریدهای طبیعی و پرورشی، دارای خواص بی شماری هستند.صرف نظر از این خواص، مرواریدها بسیار زیبا هستند و در میان خانم ها طرفداران بسیاری دارند.

  راهنمای خرید اینترنتی شال زنانه مدل پاییزه سکه و گلیم کد ASH12

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c


ویژگی و مشخصات گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c

تصاویر برای گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c

برچسب های لازم برای گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c |
خرید اینترنتی گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c |
مشخصات و قیمت گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گردنبند زنانه الماسین آذر طرح مروارید کد rd40c رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول