راهنمای خرید اینترنتی گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی

راهنمای  خرید اینترنتی گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خشکبار و شیرینی, شیرینی, کالاهای سوپرمارکتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/خشکبار و شیرینی/شیرینی/

 

نقد و بررسی گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی

محصول مورد نظر شما یعنی گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی در برند شیرینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بسته ۴ عددی (۵۰ گرمی) گز ۳۵ درصد پسته شیرین, یک محصول استثنایی است. با وزن و بسته بندی کوچک شما فرصت امتحان کردن یکی از بهترین محصولات گز شیرین را با پرداخت هزینه اندک دارید. اگر از طعم و رایحه ی بیدمشک و ترنجبین لذت میبرید این محصول مخصوص شماست, چرا که در آن از ترنجبین و عرق بیدمشک برای بخشیدن طعم و عطری خاص به گز استفاده شده است. در تولید محصولات شیرین از هیچ گونه مواد نگه دارنده ای استفاده نشده و تازگی محصول حاصل استفاده از بهترین مواد اولیه است. ترکیبات شامل گلوکز مایع، شکر، مغز پسته وبادام، ترنجبین،بیدمشک, پودر سفیده تخم مرغ، عسل، آب آشامیدنی می باشد. از نظر ارزش غذایی با توجه به وجود سفیده تخم مرغ و مغز پسته و بادام در ترکیبات, این محصول سرشار از پروتئین و ریز مغذی هاست و یک میان وعده ی سالم و ارگانیک برای شما یا چاشت مدرسه ی مقوی برای فرزند شماست. کالری در هر ۱۰ گرم (یک لقمه) ۳۸.۸ می باشد که ۱۵.۳ کالری آن از روغن موجود در مغز پسته و بادام بدست می آید.

  راهنمای خرید اینترنتی پودر جی تی گین آی اس اس - 2000 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی


ویژگی و مشخصات گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی

تصاویر برای گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی

برچسب های لازم برای گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی |
خرید اینترنتی گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی |
مشخصات و قیمت گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گز لقمه ۳۵ درصد پسته شیرین – ۵۰ گرمی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول