راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گوشی «سامسونگ گلکسی ایس ۴» (Samsung Galaxy Ace 4)، نسل چهارم از سری ایس سامسونگ به شمار می‌رود. این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی ایس ۳ به‌روزرسانی کوچکی داشته است؛ اما در مقابل، این گوشی ارزش خرید بالاتری در مقایسه با ایس ۳ دارد و خریدش مقرون‌به‌صرفه تر است. این گوشی پلاستیکی و جمع‌وجور نزدیک به ۱۲۴ گرم وزن دارد؛ اما کوچکی ابعاد آن باعث شده تا ضخامتی در حدود ۱۱ میلی‌متر داشته باشد. این گوشی هم مثل گلکسی ایس ۳ از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی ۳G پشتیبانی می‌کند. همچنین نمایشگری ۴ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل دارد که تراکم پیکسلی‌اش کمی پایین‌تر ۲۳۵ پیکسل بر هر اینچ است. اما کوچک‌ بودن نمایشگر آن باعث می‌شود که تراکم پیکسلی پایینش چندان به چشم نیاید. تراشه‌ی استفاده شده در ایس ۴، ساخت شرکت برودکام و از مدل BCM2163 است. این تراشه از نوع ۳۲ بیتی و دارای پردازنده‌ای دو هسته‌ای با معماری کورتکس A7 باقدرت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز است. این پردازنده هم در مقایسه با نسل قبلی، تغییر قابل‌توجهی نداشته است. از معدود تفاوت‌ها و پیشرفت‌ها در ایس ۴ می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی microSD با حجم بیشتر و نسخه‌ی جدید‌تر از اندروید اشاره کرد. ایس ۴ در حدود ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد، که می‌توان به کمک کارت حافظه‌ی جانبی آن را تا حداکثر ۳۲ گیگابایت افزایش داد. همچنین این گوشی مجهز به نسخه‌ی ۴.۴.۲ سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت، شده است. یکی از نقاط ضعف این گوشی که نمی‌توان به‌راحتی از آن چشم‌پوشی کرد، کاهش مقدار رم این گوشی از ۱ گیگابایت به ۵۱۲ مگابایت در مقایسه با ایس ۳ است. همین ضعف باعث شده تا این گوشی ، قیمت پایین‌تری در مقایسه با نسل قبلی خود داشته باشد. دوربین اصلی ایس ۴ سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی‌اش هم می‌تواند تصاویری با نهایت رزولوشن VGA را ثبت کند. البته دوربین سلفی این گوشی در مقایسه با دو نسل قبلی‌اش تغییری نداشته است. باتری به‌کاربرده شده در ایس ۴ هم همان باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که پیش‌تر از این در ایس ۳ شاهدش بودیم.

  راهنمای خرید اینترنتی کور مدل 1254 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J4 Core

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت

تصاویر برای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت

برچسب های لازم برای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت |
خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Ace 4 SM-G316HU دو سیم کارت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول