راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت

راهنمای  خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کالای دیجیتال, گوشی موبایل, موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/موبایل/گوشی موبایل/

 

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت

محصول مورد نظر شما یعنی گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت در برند گوشی موبایل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
Z1 نخستین گوشی هوشمند سامسونگ با سیستم عامل اختصاصی تایزن است. تولید این سیستم عامل در سال گذشته سبب شد تا روابط میان سامسونگ و گوگل به عنوان خالق اندروید، با مشکلاتی همراه شود که در نهایت سامسونگ تصمیم گرفت تایزن را از یک گوشی بالارده به یک گوشی پایین رده بیاورد. سامسونگ Z1 دارای یک نمایشگر ۴ اینچی است؛ اندازه ای که این روزها کمتر در محصولات سامسونگ دیده می‌شود. رزولوشن این صفحه نمایش ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل انتخاب شده و به یک پردازنده ۱.۲ گیگاهرتزی دو هسته ای مجهز گشته. ۷۵۰ مگابایت حافظه رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی تا حجم ۶۴ گیگابایت، دوربین عقب ۳.۱ مگاپیکسل و جلوی ۰.۳ مگاپیکسل و یک باتری ۱۵۰۰ میلی آمپرساعتی نیز از دیگر ویژگی‌های سامسونگ Z1 است. سامسونگ اعلام کرده که فروش این گوشی را از هند و با قیمت ۹۰ دلار آغاز می‌کند. به همراه Z1 ، سیستم استریمینگ و دانلود رایگان Joy Box نیز قرار داده شده که کاربران می‌توانند به دانلود و مشاهده فیلم، سریال و موسیقی بپردازند.
به ادعای سامسونگ، سیستم عامل تایزن بسیار سبک بوده و باعث سنگینی و کندی دستگاه نخواهد شد و در عین حال یک تجربه کاربری روان را به ارمغان می‌آورد. به نظر می‌رسد هدف سامسونگ از ارائه گوشی‌های ارزان‌قیمت تایزنی، بیش از یک پلتفرم اختصاصی، افزایش فروش و رشد درآمدهایش باشد. سامسونگ در سال ۲۰۱۴ با مشکلات بسیاری در فروش اسمارت فون‌های گران قیمت مواجه شد که در نهایت سبب تغییر رویه سامسونگ و عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر سری A شد.
در حال حاضر تایزن روی بخشی از محصولات پوشیدنی سامسونگ مثل Samsung Gear2، Samsung Gear2 Neo و Samsung Gear S و برخی دوربین‌ها مانند NX300M,NX Mini و NX1 نصب شده. علاوه بر این، قرار است از سال ۲۰۱۵ بیشتر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ نیز به این سیستم‌عامل مجهز شود. به این ترتیب باید در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ورود تایزن به دیگر محصولات دیجیتال و مصرفی سامسونگ نیز باشیم.
تایزن یک سیستم‌عامل بر پایه HTML5 است و در قالب یک پلتفرم متن باز (Open-source) به برنامه‌نویسان این امکان را می‌دهد تا از آن برای خلق برنامه‌های جدید استفاده کنند. علاوه بر این، سرعت بالای تایزن موجب افزایش بهره‌وری و عملکرد بهتر دستگاه‌ها می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل MAZI32 مناسب برای گوشی موبایل ال جی G4

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت


ویژگی و مشخصات گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت

تصاویر برای گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت

برچسب های لازم برای گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت |
خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت |
مشخصات و قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوشی موبایل سامسونگ مدل Z1 دو سیم کارت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول