راهنمای خرید اینترنتی گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo

راهنمای  خرید اینترنتی گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergoدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

لوازم جانبی شنا, لوازم ورزشی, ورزش های آبی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های آبی/لوازم جانبی شنا/

 

نقد و بررسی گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo

محصول مورد نظر شما یعنی گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo در برند لوازم جانبی شنا می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
«اسپیدو» (Speedo) یک شرکت خصوصی بین‌المللی است که در زمینه تولید و توزیع پوشاک شنا و لوازم جانبی آن فعالیت می‌کند. اسپیدو در سال ۱۹۱۴ میلادی توسط «السکاندر مک‌ری» (Alexander MacRae) در شهر سیدنی استرالیا تاسیس شد. الکساندر که در سال ۱۹۱۰ از اسکاتلند به سیدنی مهاجرت کرده بود، در ابتدای تاسیس شرکت با تولید لباس‌زیر کار خود را آغاز کرد. در طول جنگ جهانی اول، ارتش استرالیا نیاز به تعداد زیادی جوراب برای سربازان خود داشت که الکساندر با مغتنم شمردن این فرصت اقدام به توسعه شرکت خود برای پاسخگویی به این نیاز کرد. در نهایت در سال ۱۹۲۷ اولین خط تولید پوشاک شنا و با عنوان (Speedo) به‌راه افتاد. اسپیدو نامی بود که در یک مسابقه‌ی انتخاب شعار بین کارمندان شرکت و از عبارت (Speed on in your Speedos) انتخاب شده بود. اسپیدو مطابق با ریشه استرالیایی خود یک بومرنگ را به‌عنوان نشان تجاری انتخاب کرد.
در سال ۱۹۳۲ میلادی اسپیدو اولین حضور خود را در المپیک تجربه کرد، زمانی که کلر دنیس (Clare Dennis) شناگر ۱۶ ساله‌ی استرالیایی برنده شنای ۲۰۰ متر پروانه زنان در بازی‌های المپیک لس‌آنجلس شد، لباسی با برند اسپیدو به تن داشت. همچنین برای اولین بار تیم شنای مردان استرالیا در بازی‌های تابستانی ۱۹۳۶ برلین از تولیدات اسپیدو استفاده کرد. در همین سال اسپیدو حامی «سازمان امداد و نجات گشت دریایی استرالیا» یا (Surf Life Saving Association) شد. دو سال بعد بنیان‌گذار شرکت، الکساندر مک‌ری در سن ۵۰ سالگی در حالی‌که شرکت در راه جهانی شدن بود، از دنیا رفت. در سال ۱۹۹۰ گروه تولیدی پوشاک ورزشی «پنت لند» (Pentland) 80 درصد از سهام اسپیدو را خریداری کرد. اسپیدو با مالکیت این گروه بریتانیایی، همچنان به تولید و توزیع پوشاک و لوازم جانبی شنا با ایده‌هایی طلایی ادامه داده و در قرن بیست و یکم با تولید لباس (Fastskin) باز هم رکوردهای جهانی در زمینه شنا را جابجا کرده است. اسپیدو حامی تیم‌های ملی شنا از جمله استرالیا، برزیل، کانادا، کلمبیا، چین، ایسلند، ژاپن، مکزیک، رومانی، اسپانیا، بریتانیا، امریکا و… است.

  راهنمای خرید اینترنتی توپ فوتسال دربی‌استار کد GKI 1026

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo


ویژگی و مشخصات گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo

تصاویر برای گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo

برچسب های لازم برای گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo |
خرید اینترنتی گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo |
مشخصات و قیمت گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گوش‌گیر اسپیدو مدل Ergo رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول