راهنمای خرید اینترنتی گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black

راهنمای  خرید اینترنتی گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Blackدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, گیتار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/گیتار/

 

نقد و بررسی گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black

محصول مورد نظر شما یعنی گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black در برند گیتار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیتار الکترو آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE را بردارید و به ساحل دریا بروید! این گیتار الکترو آکوستیک راحت و خوش‌دست از سری کالیفرنیای فندر هر گیتاریستی را به نواختن دعوت خواهد کرد؛ پس ادامه دهید و تا طلوع خورشید بر روی فرت‌ها به موج‌سواری بپردازید. به محض این که یک آکورد را بر روی گیتار Sonoran SCE بنوازید، صدای قدرتمند و گرد آن شما را شگفت زده خواهد کرد. این گیتار برای تولید صدای آکوستیک کاملی که انسان را شیفته‌ی خود می‌کند به یک صفحه‌ی رویی از جنس صنوبر یکپارچه مجهز است. طبیعتا خوش‌دستی این گیتار همان چیزی است که از یک فندر انتظار می‌رود. دسته‌ی آن با طرح وینتاژ C به خوبی بر کف دست شما خواهد نشست. وجود برش کات‌اوی و سیستم پیکاپ و اکوالایزر فیشمن، این گیتار را برای اجرای زنده بر روی صحنه نیز کاملا مناسب می‌کند. هنگامی که شما با سرعت بالا بر روی نت‌های بالای دسته نوازندگی می‌کنید و بهترین دسترسی به فرت‌های آخر را می‌خواهید برش کات‌اوی به کمک شما می‌آید. فندر این گیتار دردنات (Dreadnought) را به پیکاپ و سیستم الکترونیک Fishman مدل Isys III نیز مجهز کرده که علاوه بر پری‌امپ اکتیو با کنترل‌های ولوم، باس، فرکانس میانی و تریبل، یک تیونر کروماتیک داخلی نیز دارد. با این امکانات شما هر لحظه که اراده کنید قادر هستید آهنگ‌های خود را به روی استیج ببرید. اما گیتار Sonoran SCE علاوه بر صدای خوب و خوش‌دستی، از ظاهر جذاب و خاصی نیز برخوردار است. فقط کافی است نگاهی به سردسته‌ی طرح استراتوکستر، حال و هوای وینتاژ پیک گارد و رزت شطرنجی آن بیندازید. گیتار الکترو آکوستیک Sonoran SCE حقیقتا گیتار جذابی است که نگاه‌ها را به سوی خود برمی‌گرداند.
گیتار آکوستیک سیم فلزی گونه‌ای مدرن از گیتار است. این ساز از گیتار کلاسیک مشتق شده و برای رسیدن به صدایی بلندتر و روشن‌تر سیم‌های فلزی در آن بکار می‌رود. هر چند اشتباه نیست اگر گیتار کلاسیک سیم نایلونی را نیز یک گیتار آکوستک بخوانیم ولی به طور معمول هنگامی که از گیتار آکوستیک صحبت می‌شود منظور همان گیتار آکوستیک سیم فلزی است. گیتار آکوستیک به طور معمول ۶ سیم دارد و همانند گیتار کلاسیک کوک می‌شود. از دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی تا کنون بیشترین کاربرد گیتار آکوستیک در سبک‌های بلوز، کانتری، بلوگراس، فولک و برخی از ژانرهای موسیقی راک بوده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل matt مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J5 pro/J530

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black


ویژگی و مشخصات گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black

تصاویر برای گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black

برچسب های لازم برای گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black |
خرید اینترنتی گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black |
مشخصات و قیمت گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار آکوستیک فندر مدل Sonoran SCE Black رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول