راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway

راهنمای  خرید اینترنتی گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutawayدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, گیتار | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/گیتار/

 

نقد و بررسی گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway

محصول مورد نظر شما یعنی گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway در برند گیتار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیتار الکترو کلاسیک رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway با بهره‌مندی از صفحه رویی سدر کانادایی یکپارچه، بدنه‌ای (پشت و کناره‌ها) از جنس گردو و صفحه انگشت‌گذاری رزوود هندی، بی‌شک صدا و خوش‌دستی مورد انتظار از یک گیتار اسپانیایی ساخت مانوئل رودریگز را دارد. دسته‌ی باریک از جنس چوب ماهون، در کنار صفحه انگشت‌گذاری با ۲۱ فرت دارای علامت‌گذاری (Position Marker)، این ساز را به ویژه برای نوازندگان گیتار الکتریک و آکوستیک مناسب می‌کند. وجود برش کاتاوی دسترسی به فرت‌های بالاتر را آسان کرده و با وجود سیستم پیکاپ داخلی L.R. Baggs این ساز برای اجرا در هر سالن کنسرتی آماده است. ماشین‌هد با روکش طلا و فرت‌هایی با روکش نقره، دوامی مادام‌العمر خواهند داشت. بایندینگ بدنه از جنس افرا بوده و رزت چوبی چند رنگ بر زیبایی چوب سدر قرمز صفحه رویی می‌افزاید. در مجموع این مدل گیتاری ایده‌آل برای تکنوازی، اجرای زنده و ضبط استودیویی است که صدای کلاسیک اصیل اسپانیایی را برای نوازندگان مدرن مهیا می‌کند.
تاریخچه گیتارهای دست ساز اسپانیایی رودریگز به باشکوهی چوب‌هایی است که از آن‌ها ساخته می‌شوند. مانوئل رودریگز، نوه‌ی نوازنده‌ی گیتار فلامنکو، مانوئل رودریگز مارکوئی و پسر سازنده‌ی گیتارهای کلاسیک، لوتیر مانوئل رودریگز پرز، از سن ۱۳ سالگی در مادرید هنر ساخت گیتار را فرا گرفت و پس از مدتی فعالیت کردن در کارگاه خود در اسپانیا به سال ۱۹۵۹ به لس آنجلس مهاجرت کرد. مانوئل رودریگز برای حدود ۱۵ سال در لس آنجلس ماند و به تولید گیتار برای نوازندگان حرفه‌ای، بازیگران هالیوود، مدرسان و هنرجویان مشغول بود تا سرانجام در سال ۱۹۷۳ به مادرید بازگشت. مانوئل رودریگز با بهره گرفتن از مرغوب‌ترین چوب‌ها و شکل دادن دستی به آن‌ها بر اساس معیارهایی دقیق، گیتارهایی متمایز و متناسب با نیازهای برجسته‌ترین هنرمندان جهان ساخته است.
گیتار کلاسیک یا اسپنیش عضوی از خانواده گیتارها است که در موسیقی کلاسیک بکار برده می‌شود. بطور معمول گیتار کلاسیک، یک ساز آکوستیک چوبی با شش سیم از جنس پلیمری مانند نایلون است که بر روی سه تای آن‌ها (برای نت‌های بم) یک سیم فلزی ظریف به شکل فنر پیچانده می‌شود. گیتار کلاسیک به نوازنده امکان اجرای ملودی‌های پیچیده‌ای که نیاز به اجرای چند نت همزمان را دارند می‌دهد و از این رو به عنوان یک ساز سولو یا تکنوازی شناخته شده و علاوه بر موسیقی کلاسیک در دیگر سبک‌های موسیقی از جمله موسیقی پاپ نیز کاربرد زیادی یافته است.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب پاردایانها اثر میشل زواگو انتشارات گوتنبرگ دوره 10 جلدی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway


ویژگی و مشخصات گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway

نوع ساز
گیتار الکترو کلاسیک
اندازه
۴/۴
جنس صفحه‌ی رویی
سدر کانادایی یکپارچه (Solid Canadian Cedar)
جنس صفحه‌ی پشتی
گردو لمینت (Laminated Walnut)
جنس صفحات کناری
گردو لمینت (Laminated Walnut)
جنس دسته
ماهون (Mahogany)
تقویت دسته با آبنوس
ندارد
جنس صفحه‌ی انگشت‌گذاری
رزوود هندی (Indian Rosewood)
جنس سردسته
رزوود هندی (Indian Rosewood)
جنس ماشین هد
روکش طلا
جنس بریج
رزوود (Rosewood)
جنس شیطانک
استخوان
جنس سدل
استخوان
محافظ صفحه
ندارد
برش کات‌ اوی
دارد
پیکاپ
دارد
اکوالایزر
دارد
محل اتصال کابل
کنار بدنه

تصاویر برای گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway

برچسب های لازم برای گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway |
خرید اینترنتی گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway |
مشخصات و قیمت گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکترو کلاسیک مانوئل رودریگز مدل Caballero 10 Cutaway رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی جعبه سنگ مرمر مدل K054