راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String

راهنمای  خرید اینترنتی گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-Stringدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, گیتار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/گیتار/

 

نقد و بررسی گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String

محصول مورد نظر شما یعنی گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String در برند گیتار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سری گیتارهای RG آیبانز که در سال ۱۹۸۷ معرفی شدند و هنوز هم در حال تکامل و تحول هستند، به جهت برخورداری از دسته‌هایی باریک و سریع، به همراه صدای خشن راک و متال، معروفیتی جهانی یافته‌اند. گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228 اولین گیتار الکتریک ۸ سیم جهان بود که به تولید انبوه رسید. این گیتار در ماه مارس سال ۲۰۰۷ میلادی توسط آیبانز عرضه و در نمایشگاه NAMM زمستان همان سال معرفی شد. مدل RG2228A Prestige نسخه‌ای از این گیتار است که به پیکاپ‌های DiMarzio مدل D Activator 8 مجهز شده. Prestige نیز لقبی است که آیبانز به برخی از گیتارهای رده بالایش می‌هد تا مشخص کند در ساخت آن‌ها از بالاترین استانداردها، بهترین قطعات و برخی امکانات خاص استفاده شده است. گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige دسته‌ای ۵ تکه از جنس افرا و نگه دارد که علی‌رغم ضخامت بسیار کم، به دلیل داشتن میله‌های تقویتی داخلی از جنس تیتانیوم بسیار محکم و قدرتمند است. بدنه‌ی سبک این گیتار از جنس لاله‌ی درختی، علاوه بر صدایی رسا، راحتی نوازنده را نیز فراهم می‌کند. برای اتصال دسته از نوع خاصی از شیوه‌ی Bolt-on به نام AANJ استفاده شده که امکان دسترسی به فرت‌های بالای دسته را راحت می‌کند. بریج دو قفل ثابت FX Edge III ثبات کامل کوک را تضمین کرده و اکشن پایین آن نوازندگی را لذت‌بخش‌تر می‌سازد. FX Edge III کشش نت یک بریج ثابت را با ثبات کوک یک بریج دو قفل ترکیب کرده است. پیکاپ‌های DiMarzio D Activator 8 به کار رفته در این گیتار خروجی بسیار بالایی دارند که به ویژه برای سبک‌های هارد راک و متال مناسب است. هر کدام از دو هسته‌ی این پیکاپ‌های هامباکر بر روی یک فرکانس مجزا تنظیم شده است تا در مجموع صدایی مرکب از باس‌های (صداهای بم) قدرتمند و مترکز، تریبل‌های (صداهای زیر) گرم و هارمونی‌های فرعی گسترده‌تر تولید شود.
گیتارهای هشت سیم در مقایسه با گیتارهای شش سیم و هفت سیم کمتر مرسوم هستند و توسط عده‌ی کمی از نوازندگان کلاسیک، جز، راک و متال بکار برده می‌شوند. گیتار هشت سیم امکان دسترسی به محدوده‌ی موسیقیایی گسترده‌تر و کوک‌های غیراستاندارد را فراهم می‌آورد. گیتار الکتریک هشت سیم به ویژه مورد توجه نوازندگان مدرن سبک متال است.
گیتار الکتریک، گیتاری است که از پیکاپ برای تبدیل لرزش سیم‌ها به تحریکات الکتریکی استفاده می‌کند. معمول‌ترین نوع پیکاپ‌های گیتار الکتریک از قانون فیزیکی القای مستقیم الکترومغناطیس بهره می‌برند. سیگنال تولید شده توسط یک گیتار الکتریک برای فعال کردن بلندگوهای بزرگ بسیار ضعیف است، به همین دلیل پیش از ارسال آن به اسپیکر باید توسط یک آمپلی‌فایر تقویت شود. از آن‌جا که خروجی گیتار الکتریک یک سیگنال الکتریکی است، به راحتی می‌توان آن را با استفاده از مدارهای الکترونیکی تغییر داد و به صدا رنگ‌های متفاوتی بخشید. به طور معمول از افکت‌های مختلفی نظیر Reverb و Distortion برای تغییر صدای گیتار الکتریک استفاده می‌شود. گیتار الکتریک که در دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی برای تقویت صدای گیتار در میان سازهای مختلف گروه نوازندگان سبک جز ابداع شد، امروزه در انواع سبک‌های بلوز، راک و متال ساز اصلی محسوب می‌گردد.

  راهنمای خرید اینترنتی گوشت کوب برقی بوش مدل MSM66155

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String


ویژگی و مشخصات گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String

نوع ساز
گیتار الکتریک
اندازه
۴/۴
جنس بدنه
لاله‌ی درختی (Basswood)
جنس دسته
افرا و ونگه (Maple & Wenge)
جنس صفحه‌ی انگشت‌گذاری
رزوود (Rosewood)
سیستم اتصال دسته
Bolt-on
محافظ صفحه
ندارد
دسته ویبره
ندارد
حالت‌های پیکاپ
۳
پیچ تنطیم صدا
۲
محل اتصال کابل
کنار بدنه

تصاویر برای گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String

برچسب های لازم برای گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String |
خرید اینترنتی گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String |
مشخصات و قیمت گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار الکتریک آیبانز مدل RG2228A Prestige BK 8-String رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول