راهنمای خرید اینترنتی گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW

راهنمای  خرید اینترنتی گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CWدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, گیتار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/گیتار/

 

نقد و بررسی گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW

محصول مورد نظر شما یعنی گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW در برند گیتار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW یکی از پرفروش‌ترین گیتارهای کلاسیک کات‌اوی الحمبرا است. اولین چیزی که در مورد این گیتار نظر شما را جلب خواهد کرد وزن سبک آن است. در ساخت ۵P CW تماما چوب‌هایی با درجه کیفی عالی بکار رفته. صفحه‌ی رویی این گیتار از جنس چوب سدر قرمز یکپارچه و پشت و کناره‌های آن از جنس رزوود لمینت ساخته شده است. دسته‌ی محکم گیتار از جنس چوب ماهون و برای صفحه‌ی انگشت‌گذاری با کیفیت آن از آبنوس استفاده شده است. نوازندگان گیتار آکوستیک یا الکتریک که قصد خرید یک گیتار کلاسیک را دارند این مدل را مناسب خواهند یافت. دسته‌ی ۵P CW اندکی باریک‌تر و خصوصیات آن به گیتارهای سیم فلزی نزدیک‌تر است. برش کات‌اوی امکان دسترسی آسان به محدوده‌ای از فرت‌ها را فراهم می‌کند که بیشتر برای نوازندگان گیتارهای آکوستیک و الکتریک آشنا است. بدین ترتیب این گیتار اجازه می‌دهد به راحتی از صدای گرم و خوش‌رنگ گیتار کلاسیک سیم نایلون برای نواختن سبک‌های مختلف از کلاسیک گرفته تا جز، کانتری، بلوز و راک استفاده کنید. صدای عالی این گیتار را می‌توان شفاف و متعادل با دامنه‌ی پویای گسترده توصیف کرد. گیتار کلاسیک کات‌اوی الحمبرا مدل ۵P CW در رده‌ی قیمت خود یک گیتار کلاسیک بی نقص و زیبا است که علاوه بر انگشتان و گوش‌ها، چشمان را هم نوازش می‌دهد. کمپانی الحمبرا در سال ۱۹۶۵ از دل یک کارگاه کوچک گیتارسازی در اسپانیا با تجربه‌ای بالغ بر ۵۰ سال تاسیس شد. هدف این کمپانی از همان ابتدا ترکیب بالاترین استانداردهای استادکاری در ساخت گیتار با آخرین تکنولوژی‌های روز برای تولید بهترین گیتارهای کلاسیک، فلامنکو و آکوستیک دست‌ساز در اسپانیا بود. با در اختیار داشتن نیروی متخصص و ماهر، الحمبرا موفق به تولید مدل‌های رده بالایی شد که امروزه از بهترین گیتارهای موجود در بازار محسوب می‌شوند. دانش حاصل از تولید مدل‌های کنسرتی الحمبرا توسط استادکاران متخصص در ساخت مدل‌های ارزان‌تر نیز به کار برده می‌شود. هر چند تکنولوژی مدرن بخش مهمی از تکنیک‌های تولید گیتارهای الحمبرا را تشکیل می‌دهد، با این حال تمام سازهای آن‌ها همچنان به شیوه‌ی سنتی اسپانیایی تولید می‌شود. الحمبرا به دلیل کیفیت بالا، توجه به جزئیات و تنوع محصولات یکی از برترین برندهای گیتار کلاسیک است. گیتار کلاسیک یا اسپنیش عضوی از خانواده گیتارها است که در موسیقی کلاسیک بکار برده می‌شود. بطور معمول گیتار کلاسیک، یک ساز آکوستیک چوبی با شش سیم از جنس پلیمری مانند نایلون است که بر روی سه تای آن‌ها (برای نت‌های بم) یک سیم فلزی ظریف به شکل فنر پیچانده می‌شود. گیتار کلاسیک به نوازنده امکان اجرای ملودی‌های پیچیده‌ای که نیاز به اجرای چند نت همزمان را دارند می‌دهد و از این رو به عنوان یک ساز سولو یا تکنوازی شناخته شده و علاوه بر موسیقی کلاسیک در دیگر سبک‌های موسیقی از جمله موسیقی پاپ نیز کاربرد زیادی یافته است.

  راهنمای خرید اینترنتی برچسب پوششی ماهوت مدل BL-GOT مناسب برای گوشی موبایل اینفینیکس Note 10 Pro

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW


ویژگی و مشخصات گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW

تصاویر برای گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW

برچسب های لازم برای گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW |
خرید اینترنتی گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW |
مشخصات و قیمت گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار کلاسیک الحمبرا مدل ۵P CW رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول