راهنمای خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC

راهنمای  خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSCدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آلات موسیقی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, گیتار | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/آلات موسیقی/گیتار/

 

نقد و بررسی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC

محصول مورد نظر شما یعنی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC در برند گیتار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیتار کلاسیک رودریگز مدل C1، سنت دیرینه‌ی استادکاری بی عیب و نقص رودریگز، تکنیک‌های ساخت باستانی و صدایی برتر را در سازی با قیمتی باورنکردنی جمع کرده است. صفحه‌ی رویی از جنس سدر یکپارچه‌ی کانادایی، صدایی گرم و گرد دارد. خرکی از جنس رزوود در کنار شیطانک و تیغه‌ی خرک از جنس استخوان، صدایی زنگ‌دار با کشش بالا فراهم می‌آورند. دسته از چوب ماهون ساخته شده که به دلیل سختی و استحکام بالا برای دسته بسیار مناسب است و صفحه انگشت‌گذاری از جنس رزوود هندی است، که یکی از رایج‌ترین و بهترین چوب‌ها در ساخت صفحه انگشت‌گذاری محسوب می‌شود. تزئینات خاصی چون رزت چوبی رنگارنگ و بایندینگ بدنه از جنس چوب ماهون گیتار را از لحاظ بصری ممتاز می‌کنند و تکنیک‌های ساخت سنتی نظیر پاشنه‌ی اسپانیایی اصیل ارزشی مضاعف به ساز می‌بخشند.
مدل C1 Mate EB.M.FSC نسخه‌ی خاصی از سری C1 با فینیش مات است که در آن به جای رزوود از آبنوس ماداگاسکار برای پشت و کناره‌ها استفاده شده. آبنوس نسبت به رزوود استحکام بیشتری داشته و به لحاظ بصری ظاهری متمایز به این ساز می‌بخشد.
تاریخچه گیتارهای دست ساز اسپانیایی رودریگز به باشکوهی چوب‌هایی است که از آن‌ها ساخته می‌شوند. مانوئل رودریگز، نوه‌ی نوازنده‌ی گیتار فلامنکو، مانوئل رودریگز مارکوئی و پسر سازنده‌ی گیتارهای کلاسیک، لوتیر مانوئل رودریگز پرز، از سن ۱۳ سالگی در مادرید هنر ساخت گیتار را فرا گرفت و پس از مدتی فعالیت کردن در کارگاه خود در اسپانیا به سال ۱۹۵۹ به لس آنجلس مهاجرت کرد. مانوئل رودریگز برای حدود ۱۵ سال در لس آنجلس ماند و به تولید گیتار برای نوازندگان حرفه‌ای، بازیگران هالیوود، مدرسان و هنرجویان مشغول بود تا سرانجام در سال ۱۹۷۳ به مادرید بازگشت. مانوئل رودریگز با بهره گرفتن از مرغوب‌ترین چوب‌ها و شکل دادن دستی به آن‌ها بر اساس معیارهایی دقیق، گیتارهایی متمایز و متناسب با نیازهای برجسته‌ترین هنرمندان جهان ساخته است.
گیتار کلاسیک یا اسپنیش عضوی از خانواده گیتارها است که در موسیقی کلاسیک بکار برده می‌شود. بطور معمول گیتار کلاسیک، یک ساز آکوستیک چوبی با شش سیم از جنس پلیمری مانند نایلون است که بر روی سه تای آن‌ها (برای نت‌های بم) یک سیم فلزی ظریف به شکل فنر پیچانده می‌شود. گیتار کلاسیک به نوازنده امکان اجرای ملودی‌های پیچیده‌ای که نیاز به اجرای چند نت همزمان را دارند می‌دهد و از این رو به عنوان یک ساز سولو یا تکنوازی شناخته شده و علاوه بر موسیقی کلاسیک در دیگر سبک‌های موسیقی از جمله موسیقی پاپ نیز کاربرد زیادی یافته است.

  راهنمای خرید اینترنتی ست تی شرت و شلوار زنانه اسمارا مدل 311100

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC


ویژگی و مشخصات گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC

نوع ساز
گیتار کلاسیک
اندازه
۴/۴
جنس صفحه‌ی رویی
سدر کانادایی یکپارچه (Solid Canadian Cedar)
جنس صفحه‌ی پشتی
آبنوس ماداگاسکار لمینت (Laminated Madagascar Ebony)
جنس صفحات کناری
آبنوس ماداگاسکار لمینت (Laminated Madagascar Ebony)
جنس دسته
ماهون (Mahogany)
تقویت دسته با آبنوس
ندارد
جنس صفحه‌ی انگشت‌گذاری
رزوود هندی (Indian Rosewood)
جنس سردسته
رزوود هندی (Indian Rosewood)
جنس ماشین هد
روکش طلا
جنس بریج
رزوود هندی (Indian Rosewood)
جنس شیطانک
استخوان
جنس سدل
استخوان
محافظ صفحه
ندارد

تصاویر برای گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC

برچسب های لازم برای گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC |
خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC |
مشخصات و قیمت گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی گیتار کلاسیک مانوئل رودریگز مدل C1 Mate EB M FSC رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی ریتون سفالی کارگاه ایران باستان طرح اسب طلایی