راهنمای خرید اینترنتی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021

راهنمای  خرید اینترنتی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021

محصول مورد نظر شما یعنی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021 در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیف خنک نگهدارنده کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L، محصول کمپانی کلمن است که با بیش از یک قرن سابقه، به یک برند حرفه‌ای و جهانی در زمینه تولید تجهیزات طبیعت گردی و کمپینگ تبدیل شده است. یکی از مشکلات و چالش‌هایی که در سفرهای آفرودی، طبیعت گردی، کمپینگ، کوهنوردی، پیک نیک و… وجود دارد، نگهداری مواد غذایی و جلوگیری از فاسد شدن آن‌هاست. کمپانی کلمن با طراحی و تولید کیف‌های خنک نگهدارنده، این امکان را به وجود آورده است که در سفر و طبیعت گردی هم بتوانید مواد غذایی نظیر گوشت، میوه، سبزی، یخ، نوشیدنی و … را همراه خود برده و نه تنها نگرانی برای فاسد شدن آن‌ها نداشته باشید، از طعم تازه میوه، غذاها و نوشیدنی‌های خنک در حالی‌که در دل طبیعت به سر می‌برید، لذت ببرید. این محصول پرکاربرد، که به آن کول بگ یا کیف یخدان نیز گفته می‌شود، برای حمل و همراه بردن مواد دارویی که باید در یخچال نگهداری شوند نیز، کارایی داشته و به وسیله آن می‌توانید داروهای خود را در هرکجا که هستید، همراه خود داشته باشید و دغدغه‌ای بابت مصرف داروهای خود زمانی که به دور از منزل و در سفر هستید، نداشته باشید.
این کیف خنک نگهدارنده کلمن، از لایه بیرونی از جنس پلی‌استر و لایه داخلی از جنس ماده فوم عایق پلی‌اتیلن تقویت شده EPE (6 میلی متر) ساخته شده و کاملا عایق و ضد نشت است و به مدت ۱۸ ساعت می‌تواند دمای ۵ تا ۱۵ درجه سانتی‌گراد را به خوبی حفظ کند. این محصول با ظرفیت ۳۰ لیتر، فضای کافی برای قرار دادن ۱۲ بطری آب ۱.۵ لیتری را داراست. این کیف، به یک درپوش دارای زیپ مجهز است که باز شدن را بسیار سهل و آسان کرده است و با استفاده از آن، می‌توانید به راحتی به محتویات درون کیف دسترسی داشته باشید. یک محفظه کوچک دیگر نیز بر روی این کیف تعبیه شده است که برای مجزا نگه داشتن برخی مواد و یا دسترسی سریع‌تر به آن‌ها کاملا مناسب و کاربردی است.
استفاده از منسوجات و مواد سبک در ساخت این محصول، سبب شده تا این کیف وزن بسیار کمی داشته و حمل و نقل و جابه‌جایی آن به سهولت امکان‌پذیر باشد؛ افزون بر این، به بندهایی مجهز است که بتوانید به آسانی آن را بر روی دوش خود حمل کنید و یا در دست بگیرید.

  راهنمای خرید اینترنتی ادو پرفیوم زنانه کنزو مدل Jungle L'Elephant حجم 50 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021


ویژگی و مشخصات یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021

تصاویر برای یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021

برچسب های لازم برای یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021 |
خرید اینترنتی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021 |
مشخصات و قیمت یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 30L کد F2021 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول