راهنمای خرید اینترنتی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021

راهنمای  خرید اینترنتی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021

محصول مورد نظر شما یعنی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021 در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کیف خنک نگهدارنده کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L، کیف مخصوص جهت خنک نگهداشتن غذا، میوه، نوشیدنی و … خصوصا در فصول گرم سال است. این کیف کمک می‌کند تا مواد‌غذایی همراه خود را در مسافرت‌های برون شهری، کمپینگ، کوهنوردی، طبیعت‌گردی و … در حالتی تازه برای استفاده بهتر نگه دارید. کمپانی کلمن با تولید محصولات اجاق گاز سفری، چادر، کیسه خواب، صندلی توانسته بهترین همراه در سفرهای شما باشد، و با طراحی این کیف به شما این امکان را داده تا هنگام سفر در طبیعت، از مواد غذایی متنوع،گوشت، مرغ، سبزیجات تازه، نوشیدنی خنک، داروهای یخچالی و … بهره‌مند شوید.
لایه بیرونی این کیف از جنس پلی‌استر و لایه داخلی از جنس فوم عایق پلی‌اتیلن تقویت شده EPE (6 میلی متر) است که باعث شده این کیف کاملا عایق و ضد نشت باشد. هنگامی که این کیف را برای خنک نگهداشتن مواد غذایی همراه خود می‌برید، می‌توانید ۶ ساعت؛ دمای ۵ الی ۱۵درجه سانتی‌گراد مواد غذایی را حفظ کنید تا مانع از بو گرفتن و فاسد شدن آن‌ها در برابر گرما بشوید. در ضمن ظرفیت این کیف ۵ لیتری، به اندازه قرار گرفتن ۶ بطری ۰.۳۳ لیتری یا سایر مواد غذایی می‌باشد. Tropic دارای درپوش زیپ‌دار است که کمک می‌کند تا محتویات داخل کیف به بیرون نریزد، علاوه بر این شما می‌توانید از جیب چسبی جلوی خنک نگدارنده برای قرار گرفتن لوازم مورد نظر خود مانند درب باز‌کن، قاشق‌ چنگال ،تجهیزات آشپزی و … استفاده کنید تا از دسترسی آسان به آن‌ها بهرمند شوید. برای حمل این کوله می‌توانید از بند دوشی و دستگیره پشت محصول استفاده کنید تا به راحتی آن را همراه خود حمل کنید و از داشتن نوشیدنی خنک و مواد غذایی تازه و سالم لذت ببرید.

  راهنمای خرید اینترنتی ریسه ال ای دی ایکیا مدل LEDLJUS کد 103.574.43 طول 13.5 متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021


ویژگی و مشخصات یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021

تصاویر برای یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021

برچسب های لازم برای یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021 |
خرید اینترنتی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021 |
مشخصات و قیمت یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی یخچال سفری کلمن مدل Tropic MiniMaxi 5L کد F2021 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول