راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
کتاب «ژان ژنه و معماری خلا» نوشته‌ی «مهتاب بلوکی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «ژنه در آثار نمایشی‌اش اصطلاح “معماری خلاء” را به کار می‌برد. هدف این پژوهش روشن‌کردن ساخت‌های مضمومنی ـ نمایشی این معماری با بررسی انواع گسست‌ها، فاصله‌ها و شفافیت‌های خلاء است که خود را در نوعی گسست از واقعیت نشان می‌دهد. این گسست از طریق “بازی” و نمایش آن در صحنه به شیوه‌های گوناگون و ابهام میان “واقعی” و “ناواقعی” انجام می‌گیرد. ژنه با براندازی شخصیت نمایشی به شیوه غایب و مستهلک‌سازی بی‌پایان آن در بازی انعکاس‌های آینه‌ای به شفافیتی بسیار فراتر از واقعیت اولیه خود آن دست می‌یابد. فضا و زمان ژنه‌ای با درهم‌شکستن زمان خطی، با توهم، با بازی و با ابهام، می‌کوشد خلاء واقعیت را در تمام سطوح نمایشی عامل کند و مضمون خلاء را به سرچشمه و غایت هرگونه آفرینش هنری تبدیل کند.» این کتاب را نشر «نی» منتشر کرده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب ژنتیک بالینی نوین اثر جمعی از نویسندگان انتشارات کتاب ایده نوین

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
بزرگسالان

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول