راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

  راهنمای خرید اینترنتی هودی مردانه مدل F257 FOREVER رنگ مشکی

کتاب «خوشبختی یعنی چه؟» نوشته‌ی «اسکار برنی فیه» را «آرزو نیراحمدی» به فارسی برگردانده است. این کتاب در مجموعه‌ی «کودکان فیلسوف» برای گروه سنی (ج) تدوین شده است. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «کودکان فیلسوف مجموعه‌ای است برای آشنایی و نوآوری در رویارویی با سوال‌های مهمی که کودکان درباره خود، زندگی و جهان هستی از خودشان می‌پرسند. این کتاب همچنین می‌تواند مورد استفاده بزرگسالانی قرار گیرد که بیشتر دوست دارند به جای بیان پاسخ‌های همیشگی به کودکان، با آن‌ها به گفتگو و تبادل نظر بپردازند. در کتاب خوشبختی یعنی چه؟ ۶ سوال اساسی مطرح شده است تا کودکان تشویق شوند ایده‌های خود را با مهارت به کار گیرند و فراتر از ظواهر را ببینند. -آیا برای خوشبخت بودن به دیگران نیاز داریم؟ -آیا باید به هر قیمتی دنبال خوشبخت شدن باشیم؟ -از کجا می‌دانی خوشبختی؟ -چرا گاهی احساس بدبختی می‌کنیم؟ -آیا پول خوشبختی می‌آورد؟ -آیا خوشبخت بودن آسان است؟» کتاب حاضر را نشر «شهرتاش» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
گروه سنی ج

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاموا آلیزه مدل پافی کالر کد 6052