راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی مجموعه 5 عددی مته فلز آر ام زد مدل TEPX-5

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «مرگ در میان ابرها» نوشته‌ی «آگاتا کریستی» را «محمدعلی ایزدی» به فارسی برگردانده است. در بخشی از آغاز داستان می‌خوانیم: «از پاریس به کرویدون آفتاب گرم ماه سپتامبر به‌شدت بر فرودگاه لوبورژه می‌تابید. مسافرانی که از این فرودگاه عازم کرویدون بودند، پس از طی مسافتی بر روی زمین، از پلکان بالا می‌رفتند و وارد هواپیمای پرومتئوس می‌شدند که قرار بود تا لحظه دیگر پرواز کند. خانم جین گری جزء آخرین نفراتی بود که وارد هواپیما شد و روی صندلی شماره ۱۶ نشست. تا آن لحظه، بیشتر مسافران سر جای خود قرار گرفته بودند و عده‌ای هم از در میانی هواپیما که در کنار یک آبدارخانه کوچک و دو توالت قرار داشت، گذشته و وارد سالن جلویی شده بودند. از طرف دیگر راهرو، وسط سالنی که جین نشسته بود، سر و صدای زیادی به گوش می‌رسید و مخصوصا صدای بلند و جیغ‌مانند یک زن بیش از بقیه جلب توجه می‌کرد. جین که از این صداها زیاد شنیده بود، لبانش کم کم حالتی استهزاآمیز به خود گرفت.» کتاب حاضر را انتشارات «هرمس» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی سجاده و جانماز شمسه نگار مدل ADTD624
دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول