راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بسیاری از مردم بر این باورند که برای پول درآوردن به پول نیاز دارند. این باور حقیقت ندارد. همیشه به خاطر داشته باشید اگر شما می‌توانیدپول خود را طی سرما‌گذاری در طلا از دست بدهید، پس می‌توانید پول خود را در هر حوزه‌ی دیگری نیز از دست بدهید. در نهایت این طلا، سهام، ملک، سخت‌ کوشی، و پول است که شما را ثروتمند می‌کند، بلکه دانش شما درباره طلاف سهام، املاک، سخت‌کوشی و پول است که شما را به ثروت می‌رساند. در واقع، این هوش مالی شماست که ثروت را برایتان به ارمغان می‌آورد.
در این کتاب نه پولدار شدن سریع آموزش داده می‌شود، و نه فرمول جادویی. در این کتاب به شما گفته می‌شود که چگونه هوش مالی، یا ضریب هوشی مالی خود را افزایش دهید. این کتاب به شما می‌گوید که چگونه از طریق هوشمند‌تر شدن ثروتمند‌‌تر شوید. در این کتاب، پنج هوش مالی اصلی که برای ثروتمند‌تر شدن به آن نیاز دارید، برایتان شرح داده می‌شود. لذا می‌توانید فارغ از اینکه در کدام بازارهای اقتصادی، سهام یا املاک فعالیت می‌کنید، با بهره‌گیری از مطالب این کتاب به موفقیت مالی بیشتر و در نتیجه به ثروت بیشتری دست پیدا کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی نشانگر کتاب مشایخ طرح جاده کد N76

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول