راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاور طرح لیورپول مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone X / Xs

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «کلید‌های زندان اهریمن» نوشته‌ی «براندون مول» و ترجمه‌ی «میلاد فشتمی» است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «زندان اهریمن قرن‌های متمادی از زمین در مقابل اربابان تاریکی محافظت کرده است. اما اکنون اسفینکس در آستانه یافتن آخرین کلید‌های لازم برای باز کردن در این زندان افسانه‌ای است. آزاد شدن گورگروک پادشاه اهریمن می‌تواند برابر با پایان دنیا باشد… اما از طرفی کندرا، ست و سایر یاوران روشنایی مصمم‌اند تا مانع از اجرای نقشه‌های شوم اسفینکس شوند. شوالیه‌های سحرگاه بی‌هراس از قدرت جادوی سیاه دشمنان، یکی پس از دیگری ماموریت‌های نفس‌گیر را پشت سر می‌گذارند، به این امید که مانع از فروپاشی زندان Zzyzx شوند… در آخرین جلد مجموعه افسانه، پای سرنوشت دنیا در میان است… رازها فاش خواهند شد… پیمان‌ها شکسته خواهند شد … و نبرد تاریکی و روشنایی بار دیگر به اوج خواهد رسید …» ذر قسمتی از داستان می‌خوانیم: «ست رویش را برگرداند. نمی‌توانست آن صحنه را تحمل کند. هیچ‌وقت حتی تصور چنان درد و رنجی را هم نکرده بود. دوست داشت از غار فرار کند و دیگر هیچگاه به آن‌‌جا بازنگردد. گرائولاس بار دیگر به زحمت گفت: یه دقیقه صبر کن. بعد از چند ناله دیگر نفس‌هایش دوباره عمیق شد. ادامه داد: یه کاری می‌تونی واسم بکنی. ست گفت چیکار؟…» این کتاب را انتشارات «بهنام» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


  راهنمای خرید اینترنتی كتاب افتر افكت CS6 اثر مرجان كشاورزي و مهرداد احمدي شيخاني نشر فرهنگ صبا

ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول