راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی کاور مدل T16 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A52S 5G

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «دروازه سایه» نوشته‌ی «امیلی رودا» و ترجمه‌ی «محبوبه نجف‌خانی» است. «برنده جایزه KOALA (جایزه کتاب ادبی کودک استرالیا) در سال ۲۰۰۴»، «برنده جایزه COOL (کتاب ویژه کانبرا) در سال ۲۰۰۴»، «برنده جایزه YARA (جایزه مخاطب نوجوان استرالیا) در سال ۲۰۰۴» و «برنده جایزه YABBA (بهترین کتاب جوانان استرالیا) در سال ۲۰۰۴» از دستاوردهای این کتاب است. در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است: «شاید که ارباب سایه‌ها از سرزمین دلتورا بیرون رفته باشد، اما فراموش نشده است. افکار پلیدش به شکل چهار خواهر باقی است و به شکل عده‌ای جاسوس حیله‌گر که برای بازگرداندن ارباب سایه‌ها به قدرت، از هیچ کاری رویگردان نیستند. لیف باردا و جاسمین اولین خواهر را پیدا کنند که در کوهستان‌های خطرناک مرز سرزمین سایه‌ها پنهان است. آن‌ها در مسیرشان به وجود شیادان نقابدار، خانه به‌دوشان خبیث و دزدان تردست پی می‌برد، که هر کدام برای خود اسرار و برنامه‌هایی دارند. سه قهرمان برای رسیدن به دروازه سایه و از پا درآوردن خواهر شمال – محافظ وحشتناک و مرموز – باید به حیله متوسل شوند و از قدرت و کمک اژدهایان استفاده کنند.» این کتاب را «انتشارات قدیانی» منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست 90 عددی
دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول