راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
رمان تاریخی فارسی، از نظرگاه ادبی، توانست ایرانیان را با فرم و ساختار و محتوای نوع ادبی جدید (رمان) آشنا سازد؛ راه ورود انواع ادبی دیگر را به ایران هموار کند؛ در تکامل ساختاری و سبکی رمان‌های فارسی موثر افتد؛ در ساده‌تر شدن نثر معاصر فارسی نقش به‌سزایی ایفا کند و در یک عبارت، در پیدایش و تکوین ادبیات نوین ایران.
کتاب حاضر شامل دو بخش کلی است: در بخش نخست، مولف بر آن است که مباحث نظری مربوط به رمان تاریخی را مطرح سازد؛ تاریخچه و شرایط پیدایش رمان تاریخی فارسی و خاستگاه‌های فکری، فلسفی، ادبی و اجتماعی آن را بررسی و تبیین نماید؛ نظریه تکوین رمان تاریخی فارسی را بازگو کند؛ ارزش‌های چندجانبه ادبی و فرهنگی و اجتماعی آن را توضیح دهد و در نهایت، نویسندگان رمان‌های تاریخی و آثارشان را بشناساند.
در بخش دوم، هفت رمان تاریخی فارسی (شمس و طغرا، عشق و سلطنت، داستان باستان، دام گستران، لازیکا، پهلوان زند و پنجه‌ خونین) را، ضمن گزارش داستان آن‌ها، از حیث ساختار، تکنیک، سبک و محتوا به ترازوی نقد بنشاند و از مقایسه و تحلیل نتایج به دست آمده، درباره ارزش و اهمیت رمان تاریخی فارسی و نقش آن‌ها در شکل‌گیری ادبیات داستانی معاصر، به داوری بپردازد.

  راهنمای خرید اینترنتی کیسه آب گرم کودک مدل SMILE EVERY DAY

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول