راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

  راهنمای خرید اینترنتی شورت مردانه مدل 1827R

“>

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

کتاب «سهروردی و مکتب اشراق» نوشته‌ی «مهدی امین رضوی» را دکتر «مجدالدین کیوانی» به فارسی برگردانده است. در توضیح پشت جلد کتاب آمده است: «شهاب‌الدین یحیی بن حبش سهروردی، معروف به شیخ اشراق و شیخ مقتول، از فیلسوفان طراز اول جهان اسلام در سده ششم هجری است. او اندیشمندی خلاق با دیدگاهی جهان‌شمول و عارفانه بود که شیوه‌های استدلالی فلسفه را در حوزه عرفان به کار گرفت و برای دستیابی به دانش واقعی از همه سنت‌های فکری بشری که تا آن زمان شناخته شده بود بهره برد. حاصل تلاش‌های فکری وی در عمر کوتاه ولی پربارش عرضه و تبیین نوعی از علم بود که خود آن را علم حضوری نام نهاده است. به گفته‌ی شیخ، وی این علم را در حالات روحی خاصی به دست آورده و سپس برای آن مبنایی منطقی و عقلانی یافته است. کوشش سهروردی در این تامل و تحقیق آشتی دادن فلسفه و عرفان بوده و ثمره‌اش ساخت و پرداخت نظامی از تفکر است که در تاریخ فلسفه‌ی ایرانی-اسلامی به حکمت اشراق شهرت یافته است.» کتاب حاضر را نشر «مرکز» منتشر کرده است. 

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
بزرگسالان

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی دستگیره کابینت مدل Diamond کد 327 بسته 5 عددی
دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول