راهنمای خرید اینترنتی

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/کتاب و مجلات/کتاب چاپی/

 

نقد و بررسی

محصول مورد نظر شما یعنی در برند کتاب چاپی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ژاک دریدا با طرح‌ریزی «شالوده‌شکنی» و با انتشار آثاری چون گراماتولوژی، نوشتار و تفاوت، و حواشی فلسفه به آن چنان اشتهار و اعتباری دست یافته که آشنایی با آثار او برای هر اندیشه‌گر و پژوهش‌گر امروز گریز‌ناپذیر می‌نماید. در این میان مواضع، که در قالب سه مصاحبه مشروح سامان‌یافته، به‌عنوان مروری بر نخستین نوشته‌های دوران‌ساز دریدا، و نیز به عنوان نخستین کتابی که از او به فارسی منتشر می‌شود، می‌تواند راهگشای خوانندگان باشد. دریدا در این کتاب به تشریح دید‌گاه‌های خود در عرصه‌هایی چون فلسفه و ادبیات، در باب رشته‌هایی چون زبان‌شناسی و نشانه‌شناسی، و درباره‌ی رویکرد‌هایی چون ساختار‌گرایی و پدیدار‌شناسی پرداخته است. او افزون بر این‌ها و گذشته از پرداختن به مهمترین مضامین مطرح در متون منتشر شده‌اش، پرسش‌های تازه‌ای را پیش کشیده، به بحث‌های پربار و پیچیده‌ای در باب این پرسش‌ها می‌پردازد. مواضع کتابی دقیق و دشوار، و دربرگیرنده‌ی دیدگاه‌های متفکری است که تاثیری تکان‌دهنده و سرنوشت‌ساز بر تفکر معاصر گذاشته است.

  راهنمای خرید اینترنتی سرمدادی مدل گوزن

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه


ویژگی و مشخصات

مناسب برای
بزرگسالان

تصاویر برای

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه

برچسب های لازم برای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه |
خرید اینترنتی |
مشخصات و قیمت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول