راهنمای خرید اینترنتی DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT

راهنمای  خرید اینترنتی DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANTدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, صوتی و تصویری, گیرنده دیجیتال DVB-T, گیرنده صوتی و تصویری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/صوتی و تصویری/گیرنده صوتی و تصویری/گیرنده دیجیتال DVB-T/

 

نقد و بررسی DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT

محصول مورد نظر شما یعنی DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT در برند گیرنده دیجیتال DVB-T می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
گیرنده دیجیتال پروویژن مدل B-ANT-Pro 20 یکی از گیرنده‌های دیجیتال خوب تولید شده در بازار است. این محصول، قادر است تمامی شبکه‌های دیجیتالی موجود در سراسر کشور را دریافت کند و محدودیتی برای کاربر بابت دریافت کانال ایجاد نمی‌کند؛ همچنین این مدل، با قابلیت PVR این امکان را فراهم می‌آورد که بتوانید برنامه‌های مورد نظر خود را روی Flash Memory و یا هارد اکسترنال با فرمت‌های NTFS و یا FAT32 ضبط کنید. در زمان ذخیره‌کردن یک برنامه، می‌توانید هم‌زمان یک کانال تلویزیونی دیگر را تماشا کنید. جالب است بدانید که حتی در صورت خاموش‌بودن تلویزیون، این گیرنده‌ی دیجیتال همچنان قادر است به ذخیره‌کردن برنامه‌ی مورد نظر شما بپردازد. این گیرنده قابلیت این را دارد که تا ۱۰۰۰کانال تلویزیونی را در خود ذخیره کند و نمایش دهد که با توجه به تعداد کانال‌های صدا و سیمای ایران، می‌توان گفت که تمامی این کانال‌ها می‌توانند در آن ذخیره شوند؛ همچنین این محصول قادر است تصاویر را با کیفیت FULL HD نمایش دهد. برای اتصال این گیرنده به دستگاه‌های صوتی و تصویری، در بدنه‌ی آن خروجی‌های متنوعی از جمله پورت HDMI و خروجی‌های کامپوزیت و کامپوننت کواکسیال تعبیه شده است. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در این گیرنده در نظر گرفته شده است، بازی‌های فکری متعدد هستند که می‌توانند به عنوان یک سرگرمی استفاده شوند. این گیرنده دیجیتال دارای حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایت DDR2 و حافظه فلش ۳۲ مگابایت است که برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. همراه این گیرنده دیجیتال یک عدد ریموت‌کنترل چندکاره ارائه می‌شود که می‌توانید با انجام تنظیمات، از آن برای کنترل تمامی پخش‌کننده‌های صوتی و تصویری منزل استفاده کنید.همراه با بهترین آنتن شیشه ای در بازار است .

  راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه ای زنانه اسکاژن دانمارک کد 456SSS

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT


ویژگی و مشخصات DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT

تصاویر برای DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT

برچسب های لازم برای DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT |
خرید اینترنتی DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT |
مشخصات و قیمت DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی DVB-T گیرنده دیجیتال پروویژن مدل Pro20 B-ANT رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول