راهنمای خرید اینترنتی آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو

راهنمای  خرید اینترنتی آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانودیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, سرو و پذیرایی, سس خوری و آبلیمو خوری | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/سرو و پذیرایی/سس خوری و آبلیمو خوری/

 

نقد و بررسی آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو

محصول مورد نظر شما یعنی آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو در برند سس خوری و آبلیمو خوری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
وجود یک آبلیموخوری زیبا برای ظرف آبلیمو و یا روغن زیتون همراه خوراک و سالاد اشتها‌آور خواهد بود؛ شرکت خلاق «زیباسازان» یک آبلیموخوری با طراحی چشم‌گیر مدل «بانو» را عرضه کرده است. از آبلیموخوری مدل بانو زیباسازان برای ریختن مایعات مختلف از قبیل سرکه، روغن زیتون و غیره می‌توان استفاده کرد. بدنه این آبلیموخوری از شیشه‌ی مرغوب ساخته شده و سری آن از جنس پلاستیک است. وجود طرح‌های فوق‌العاده روی این آبلیموخوری بسیار زیبا و چشم‌نواز است.
گروه تولیدی زیباسازان در فضایی مناسب و با مجهزترین دستگاه‌های به روز دنیا، یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان ظروف بلور، پلاستیک و استیل کشورمان ایران است. این مجموعه در جهت توسعه کمی و کیفی خود با متخصصان و کارشناسان MBA دانشگاه صنعتی شریف در تعامل است و اکنون با تدوین استراتـژی، توان حضور در هر بازار رقابتی را برای خود به وجود آورده است. این گروه توانسته است همکاری صنعت و دانشگاه را به صورت عملیاتی و مستمر محقق نماید؛ و در تمام حوزه‌ها اعم از تحقیق و توسعه، طراحی صنعتی، تولید، فروش و صادرات به کشورهای همجوار به صورت موفق که در خور یک برند ایرانی است بدرخشد. برند «HAPPY LIFE» با محصولاتی متمایز و جذاب از زیر مجموعه‌های این گروه می‌باشد که با هدف بازار‌های داخلی و بین المللی طراحی شده است. اضافه شدن خانواده بزرگ «HAPPY LIFE» تنوع محصولات زیباسازان را در این صنعت، بی‌نظیر و منحصر‌به فرد ساخته، به شکلی که رضایت تمام مشتریان داخلی و خارجی را فراهم آورده است.

  راهنمای خرید اینترنتی دیوارکوب طرح گوزن مدل B15

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو


ویژگی و مشخصات آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو

مشتمل بر
آبلیموخوری
جنس بدنه
شیشه
سری قابل تنظیم
ندارد

تصاویر برای آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو

برچسب های لازم برای آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو |
خرید اینترنتی آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو |
مشخصات و قیمت آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی آبلیمو خوری طرح دار زیباسازان مدل بانو رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول