راهنمای خرید اینترنتی چاله کن موتوری مدل ۵۳cc

راهنمای  خرید اینترنتی چاله کن موتوری مدل ۵۳ccدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی چاله کن موتوری مدل ۵۳cc توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی و شارژی, ابزار برقی و غیر برقی, ابزار سوراخکاری و پیچاندن, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, دریل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی و غیر برقی/ابزار برقی و شارژی/ابزار سوراخکاری و پیچاندن/دریل/

 

نقد و بررسی چاله کن موتوری مدل ۵۳cc

محصول مورد نظر شما یعنی چاله کن موتوری مدل ۵۳cc در برند دریل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دستگاه فوق یکی از ابزارهای بسیار ویژه‌ی باغبانی بوده که به منظور ایجاد چاله و حفره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با نام چاله کن یا چاله زن به بازار عرضه می‌شود. به لطف این دستگاه می‌توانید زمین را برای کاشت نهال، کودچال و حتی نصب فنس و میله آماده کنید. این محصول با حرکت دورانی خود زمین را سوراخ می‌کند و از این حفره‌ی ایجاد شده می‌توانید به منظور موارد کشاورزی استفاده کنید. این چاله کن از سوخت ترکیبی بنزین و روغن با نسبت ۱ به ۲۰ استفاده می‌کند و قدرتی معادل ۲.۵ اسب بخار دارد. حداکثر عمق چاله‌ای که این دستگاه می‌تواند ایجاد کند ۸۰ سانتی‌متر بوده و عرض آن ۲۵ سانتی‌متر است. بهتر است از این ابزار برای زمین‌های سنگلاخی استفاده نشود تا بتواند به بهترین شکل عمل کند. موتور این دستگاه دوزمانه بوده و می‌توانید دستگاه را به صورت دوشی حمل کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی شیر روشویی پیچک مدل سروینا کد pt1947

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چاله کن موتوری مدل ۵۳cc


ویژگی و مشخصات چاله کن موتوری مدل ۵۳cc

تصاویر برای چاله کن موتوری مدل ۵۳cc

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چاله کن موتوری مدل 53cc

برچسب های لازم برای چاله کن موتوری مدل ۵۳cc

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه چاله کن موتوری مدل ۵۳cc |
خرید اینترنتی چاله کن موتوری مدل ۵۳cc |
مشخصات و قیمت چاله کن موتوری مدل ۵۳cc |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی چاله کن موتوری مدل ۵۳cc رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول