راهنمای خرید اینترنتی آرم خودرو مدل نوری

راهنمای  خرید اینترنتی آرم خودرو مدل نوریدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی آرم خودرو مدل نوری توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, سایر لوازم خودرو, لوازم جانبی خودرو, وسایل نقلیه و لوازم یدکی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/وسایل نقلیه و لوازم یدکی/خودرو/لوازم جانبی خودرو/سایر لوازم خودرو/

 

نقد و بررسی آرم خودرو مدل نوری

محصول مورد نظر شما یعنی آرم خودرو مدل نوری در برند سایر لوازم خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
لوگو نوری خودرو بنز مدل ۳ِD لایت دقیقا از نظر مدل دقیقا مشابه لوگوی اصلی و فابریک خوردو بوده و تفاوت آن در قسمت داخلی لوگو بوده که در محصول ۳D آبکاری خاص آن باعث ایجاد جذابیت بسیار بیشتری در هنگام خاموش بودن نسبت به لوگوی اصلی خودرو است. لوگو نوری خودرو بنز مدل ۳D لایت دقیقا در همان ابعاد ،سایز و قالب طراحی شده است. این لوگو را می توان بوسیله سیم آن براحتی به چراغ های کوچک جلوی خودرو متصل کرد و در هنگام شب با روشن کردن چراغ ها ، لوگو هم به زیبایی روشن می شود و یا به چراغ های ترمز اتصال داد تا با هربار ترمز کردن ، لوگو هم روشن شده و جذابیت بیشتری را ایجاد کند.میزان جریان و ولتاژ این لوگو کاملا استاندارد بوده و هیچ تداخل و آسیبی به سیستم برق خودرو وارد نمی کند.هنگام روشن شدن ،بدلیل نوع طراحی خاص این محصول، زیبایی خیره کننده ای را ایجاد کرده و کاملا ۳ بعدی به نظر می رسد.
آبکاری انجام شده روی این محصول بسیار با کیفیت و براق است .
در قسمت پشت محصول چسب دوطرفه مخصوص بسیار محکمی چسبانده شده که با باز کردن لوگوی اصلی خودرو براحتی می توانید لوگوی نوری را به جای آن بچسبانید.
لوگو نوری خودرو بنز مدل ۳ِD لایت یک انتخاب جذاب برای زیبایی، تمایز و خاص شدن خودروی شماست.

  راهنمای خرید اینترنتی چراغ راهنما کد JT123 مناسب برای پژو 405 بسته 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آرم خودرو مدل نوری


ویژگی و مشخصات آرم خودرو مدل نوری

تصاویر برای آرم خودرو مدل نوری

برچسب های لازم برای آرم خودرو مدل نوری

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آرم خودرو مدل نوری |
خرید اینترنتی آرم خودرو مدل نوری |
مشخصات و قیمت آرم خودرو مدل نوری |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی آرم خودرو مدل نوری رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول