راهنمای خرید اینترنتی آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار

راهنمای  خرید اینترنتی آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتاردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

کتاب، لوازم تحریر و هنر, موسیقی, موسیقی با کلام | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/موسیقی/موسیقی با کلام/

 

نقد و بررسی آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار

محصول مورد نظر شما یعنی آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار در برند موسیقی با کلام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
«جاده می‌رقصد» تازه‌ترین آلبوم چارتار است. آلبومی با ضرب‌آهنگی دلنشین که مشتمل بر ۹ قطعه است. ترانه‌های «جاده می‌رقصد» مانند آلبوم قبلی نوشته «احسان حائری» است. همانند «باران تویی» (آلبوم پیشین) «آرش فتحی» آهنگساز است و «آیین احمدی فر» تنظیم کننده موسیقی؛ صدایی که می شنویم صدای گرم «آرمان گرشاسبی» است. این بار شما با بیش از ۳۰ دقیقه موسیقی تازه طرف هستید که محصول جنونی سربه‌راه است. این آلبوم با «لیلاچه» شروع می‌شود و به «آسمان هم زمین می‌خورد» می‌رسد. در «ببر»، «جاده می‌رقصد»، «حضوری اتفاقی»، «هیچ‌درهیچ»، «من دهانم» و «غزل نشد» ادامه پیدا می‌کند و سرانجام در «دریچه» تمام می‌شود. کیفیت دوست‌داشتنی چارتار در این آلبوم نیز تکرار شده است. موسیقی‌ای به‌یادماندنی که حتی اگر آوازی غمگین به پا کرده باشد از ارزشش بری شنیدن چیزی کم نمی‌کند. همچنان که در پشت این آلبوم می‌خوانیم: «چارتار پرسه آوایی است به امید هیچ سرگذشت لحظه‌هایی شبیه به هم از ترس گرفته تا امید از شک گرفته تا باور(باوری که کم سراغی از ما گرفت) طنینی و آوازی … شعر و شعوری … رقصی و عبوری اول هر ترانه زاده می‌شویم و آخرش زاینده چند وقتی هست این شده رسم ما … پیدا شدن»

  راهنمای خرید اینترنتی کیف رودوشی میلان طرح گل

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار


ویژگی و مشخصات آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار

تصاویر برای آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار

برچسب های لازم برای آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار |
خرید اینترنتی آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار |
مشخصات و قیمت آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی آلبوم موسیقی جاده می رقصد اثر چارتار رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول