راهنمای خرید اینترنتی اتو بخار فکر مدل AVANTI

راهنمای  خرید اینترنتی اتو بخار فکر مدل AVANTIدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اتو بخار فکر مدل AVANTI توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اتو, خانه و آشپزخانه, شستشو و نظافت | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/شستشو و نظافت/اتو/

 

نقد و بررسی اتو بخار فکر مدل AVANTI

محصول مورد نظر شما یعنی اتو بخار فکر مدل AVANTI در برند اتو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اتو دستی فکر AVANTI یکی از محصولات باکیفیت و کاربردی ساخت شرکت Fakir است. کف این دستگاه از جنس سرامیک ساخته شده است که حرکت نرم و روانی روی سطح پارچه‌ها بوجود می آورد. مخزن دستگاه ۴۸۰ میلی لیتر ظرفیت دارد. امکان تنظیم درجه حرارت بسته به نوع لباس و همچنین اندازه بخار خروجی بر روی دستگاه تعبیه شده است.
این اتو بخار توانایی بخاردهی پیوسته به میزان ۳۵ گرم‌ بر دقیقه را دارا می باشد. با فشردن دکمه‌ی عملکرد لحظه‌ای، بخار با قدرت و شدت زیاد از منافذ کف اتو خارج می‌شود. این عملکرد با خروج بخار به میزان ۱۵۰ گرم بر دقیقه باعث صاف شدن سریع انواع لباس و از بین رفتن چین و چروک می شود. در این اتو بخار شاهد یک موتور پرقدرت با توان ۲۸۰۰ وات هستیم که قابلیت از بین بری هر نوع چین و چروک سر سختی دارد. کفی دستگاه سریعا گرم می شود تا کمترین زمان را از کاربر بگیرد. جدای از طراحی ارگونومیک که باعث اتوکشی راحت تر و سریع تری می شود، یک سری مشخصات و ویژگی هم برای آن تعریف شده که باعث شده مشکل های قبلی که در اتو بخارها وجود داشته، در این مدل رفع شود. به طور مثال اولین مشکلی که ممکن بود در اتو بخار های نسل قبل اتفاق بیفتد، ایجاد رسوب است. آبی که برای اتو کشیدن لباس ها داخل مخزن استفاده می کنید داری رسوبات و املاح معدنی هستند. اتو بخار فکر از ایجاد رسوب و در نهایت گرفتگی منافذ بخار بر روی کفی ممانعت به عمل می آورد؛ البته جهت ایجاد عملکرد بهتر می توانید از تمیز کنندگی خودکار هم بهره ببرید. سیستم ضد چکه هم مانع ایجاد چکه کردن بر روی لباس و در نهایت ایجاد لکه خواهد شد. بخاردهی های این کالا شامل، بخار دهی پیوسته ۳۵ گرم در دقیقه، بخار دهی لحظه ای ۱۵۰ گرم در دقیقه و بخار دهی عمودی « Vertical steam » هستند که باعث رضایت کاربران از استفاده ی آن می شود. در واقع لباس های آویزانی مانند کت و شلوار، پرده و … را می توانید با استفاده از این دستگاه اتو نمایید.
اتو بخار فکر Avanti از سیستم قطع خودکار « Auto Power Off » بهره می برد.

  راهنمای خرید اینترنتی سرویس پخت و پز 20 پارچه جی فی نی مدل WAVE 01S

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اتو بخار فکر مدل AVANTI


ویژگی و مشخصات اتو بخار فکر مدل AVANTI

تصاویر برای اتو بخار فکر مدل AVANTI

برچسب های لازم برای اتو بخار فکر مدل AVANTI

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اتو بخار فکر مدل AVANTI |
خرید اینترنتی اتو بخار فکر مدل AVANTI |
مشخصات و قیمت اتو بخار فکر مدل AVANTI |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اتو بخار فکر مدل AVANTI رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول