راهنمای خرید اینترنتی اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255

راهنمای  خرید اینترنتی اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اتو و حالت دهنده ی مو, زیبایی و سلامت, لوازم شخصی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم شخصی برقی/اتو و حالت دهنده ی مو/

 

نقد و بررسی اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255

محصول مورد نظر شما یعنی اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255 در برند اتو و حالت دهنده ی مو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
برند باراباس نانو دارای محصولات متنوع و حرفه‌ای است که در سالن‌ها برای آرایشگران و حتی مصرف کنندگان در منزل مناسب می‌باشد. اتو مو باراباس نانو مدل ST2255 محصولی با طراحی نوین که در عین زیبایی، دارای تکنولوژی پیشرفته است. دمای این اتو مو قابل تنظیم بین ۳۵۰ تا ۷۵۰ درجه فارنهایت می باشد که توسط نمایشگر تعبیه شده بر روی دستگاه قابل مشاهده است . دکمه تنظیم دما به کاربر امکان می دهد تا درجه حرارت اتو را به دلخواه تنظیم کند.این اتوی مو دارای صفحات آلومینیومی با قابلیت گرم شدن PTC می باشد که با افزایش دما میزان عبور جریان الکتریسیته را کاهش می‌‌دهد تا از داغ شدن بیش از اندازه صفحات اتو مو جلوگیری کند. این ویژگی مناسب افرادی است که موهای حساسی دارند و یا می خواهند حرارت کمتری را به موهای خود وارد کنند.
طراحی دسته های ارگونومی همچنین صفحات باریک، بلند بودن و چرخش ۳۶۰ درجه سیم انتهایی این امکان را فراهم میکند که مدل ST2255 علاوه بر صاف کردن مو برای حالت دادن مو نیز قابل استفاده باشد و شما با خرید یک دستگاه ازدو قابلیت بهره ببرید. ین مدل همچنین دارای قفل امنیتی است که در صورت لزوم میتوانید از آن استفاده کرده و خطر آسیب رساندن به اشیا اطراف هنگام داغ بودن صفحات را به حداقل برسانید.

  راهنمای خرید اینترنتی ظروف نگهدارنده نورینو مدل فروردین مجموعه 6 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255


ویژگی و مشخصات اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255

تصاویر برای اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255

برچسب های لازم برای اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255 |
خرید اینترنتی اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255 |
مشخصات و قیمت اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اتو و حالت دهنده ی مو باراباس نانو مدل ST2255 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول