راهنمای خرید اینترنتی ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ادویه و چاشنی, کالاهای اساسی و خوار و بار, کالاهای سوپرمارکتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالاهای سوپرمارکتی/کالاهای اساسی و خوار و بار/ادویه و چاشنی/

 

نقد و بررسی ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم در برند ادویه و چاشنی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ادویه کاری، ادویه ای با طعمی نسبتاً تند و شیرین و با طبیعتی گرم است که از ترکیب چند ادویه تهیه می شود. ادویه کاری رضا تهیه شده از: تخم گشنیز،زرد چوبه، فلفل قرمز، ریشه جوز، دانه زیره سبز، برگ کاری، دارچین، بادیان، خولنجان، زنجبیل، مرزه، آویشن، گرد لیمو، سیر، پیاز، جوز میخک، نمک خوراکی۲%، نشاسته ۳% است.
پودر کاری به دلیل وجود کورکومین که عامل ضدالتهاب و یک آنتی‌اکسیدان قوی است، موجب کاهش التهاب مفاصل می‌شود. همچنین از دیر باز از کورکامین موجود در زردچوبه و کاری برای درمان و تقویت کبد، آکنه و آلرژی و مشکلات گوارشی استفاده می‌شده‌است در حال حاضر برخی از آزمایش‌ها نیز حاکی از این هستند که کورکومین از منتشر شدن سرطان در بدن جلوگیری می‌کند و نیز از سلول‌های سالم در برابر رادیوتراپی محافظت می‌کند. این ادویه به بهبود عملکرد معده و روده باریک کمک می‌کند .یکی از مواد اصلی موجود در ادویه کاری، فلفل قرمز است که دمای بدن را افزایش می‌دهد و با افزایش میزان سوخت و ساز بدن، به سوختن کالری‌ها و چربی‌ها کمک می‌کند. نکته جالب‌تر این که این ادویه به فرد کمک می‌کند در وعده غذایی بعدی کمتر غذا بخورد. ادویه کاری علاوه بر خورش کاری و پلو کاری، در غذاهایی مانند فلافل، کوکوسبزی، چلوگوشت، کوفته و … استفاده می شود.

  راهنمای خرید اینترنتی چاشنی بوشهری و دزفولی آلس پایس 250گرم مجموعه 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم


ویژگی و مشخصات ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم

تصاویر برای ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم

برچسب های لازم برای ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم |
خرید اینترنتی ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم |
مشخصات و قیمت ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ادویه کاری رضا- ۴۰۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول