راهنمای خرید اینترنتی اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO

راهنمای  خرید اینترنتی اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PROدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اره زنجیری, باغبانی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/باغبانی/اره زنجیری/

 

نقد و بررسی اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO

محصول مورد نظر شما یعنی اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO در برند اره زنجیری می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
رونیکس که از عرضه‌کنندگان داخلی ابزار محسوب می‌شود، چند مدل از اره‌های زنجیری را تولید و به بازار معرفی کرده است. مدل ۴۶۴۵Pro یکی از محصولات رونیکس به شمار می‌آید که نیروی خود را از یک موتور بنزینی با حجم ۴۵ سی‌سی با قدرت ۱۸۰۰ وات تامین می‌کند. موتور این اره جهت سهولت روشن شدن به سیستم استارت آسان نیز مجهز شده و می‌تواند با سرعت ۳۲۰۰ دوربر‌دقیقه کار کند. یک مخزن سوخت ۵۵۰ میلی‌لیتر هم برای این اره در نظر گرفته‌شده است. برای برش قطعات بزرگ چوب بهتر است از اره‌های زنجیری نظیر مدل ۴۶۴۵Pro استفاده کنید. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به ساخت آن مطابق با استاندارد Euro II اشاره کرد. برای برش حجم بالایی از چوب که به‌صورت الوار هستند یا هنوز به شکل تنه درخت مانده‌اند، از اره‌های زنجیری استفاده می‌کنند. عملکرد این اره‌ها که به دو صورت برقی یا بنزینی تولید می‌شوند، به این صورت است که با حرکت یک تیغه‌ی زنجیری با سرعت بسیار بالا عمل برش انجام می‌شود. استفاده از این دستگاه نیازمند به کسب کمی مهارت و رعایت اصول ایمنی و استفاده از وسایلی نظیر عینک و گوشی ایمنی است. شرکت‌های مختلف نمونه‌های بسیار متنوعی از این دستگاه را تولید کرده‌اند. رونیکس محصولات متنوعی درزمینه‌ی ابزار دارد که اره‌ی مدل RH-3604 نمونه‌ای از محصولات این شرکت است. شرکت رونیکس توانسته است، پیوندی عمیق بین علم و بازار برقرار کرده و با عرضه محصولات با کیفیت، بازار خوبی را برای محصولات خود فراهم کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کوکوپیت و پیت ماس و پرلیت گیلدا مدل Cocolite حجم 2 لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO


ویژگی و مشخصات اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO

تصاویر برای اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO

برچسب های لازم برای اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO |
خرید اینترنتی اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO |
مشخصات و قیمت اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اره زنجیری بنزینی رونیکس مدل ۴۶۴۵PRO رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول