راهنمای خرید اینترنتی استیکر مدل نت موسیقی

راهنمای  خرید اینترنتی استیکر مدل نت موسیقیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی استیکر مدل نت موسیقی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

استیکر و پوستر, خانه و آشپزخانه, دکوراتیو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/استیکر و پوستر/

 

نقد و بررسی استیکر مدل نت موسیقی

محصول مورد نظر شما یعنی استیکر مدل نت موسیقی در برند استیکر و پوستر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
استیکر دیواری نت موسیقی از جنس ام دی اف روکش دار مشکی به ضخامت ۳ میل می باشد.این استیکر دیواری ۴ قطعه دارد که هر قطعه در دو سایز با ابعاد (۳۰ در ۳۰ سانت) و (۲۰ در ۲۰ سانت) قابل سفارش است . در مجموع شما می توانید با سلیقه خود این قطعات را در یک ردیف یا در دو ردیف دو تایی نصب کنید این استیکر دیواری با میخ سوزنی یا چسب دو طرفه روی دیوار نصب می شود.همچنین برای تمیز کردن از دستمال نمدار استفاده کنید .
سایز ارائه شده بر حسب چیدمان خطی است یعنی ۴ دیوارکوب که هر قطعه آن ۳۰ در ۳۰ سانت است در مجموع به طول ۱۲۰ سانت در ۳۰ سانت می شود و اگر سایز هر قطعه ۲۰ در ۲۰ سانت باشد در مجموع استیکر دیواری به طول ۸۰ سانت و عرض ۲۰ سانت می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی اسباب بازی پرندگان مدل NT803

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه استیکر مدل نت موسیقی


ویژگی و مشخصات استیکر مدل نت موسیقی

تصاویر برای استیکر مدل نت موسیقی

برچسب های لازم برای استیکر مدل نت موسیقی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه استیکر مدل نت موسیقی |
خرید اینترنتی استیکر مدل نت موسیقی |
مشخصات و قیمت استیکر مدل نت موسیقی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی استیکر مدل نت موسیقی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول