راهنمای خرید اینترنتی اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia

راهنمای  خرید اینترنتی اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissiaدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسپرسو ساز, خانه و آشپزخانه, لوازم خانگی برقی, نوشیدنی ساز | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/لوازم خانگی برقی/نوشیدنی ساز/اسپرسو ساز/

 

نقد و بررسی اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia

محصول مورد نظر شما یعنی اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia در برند اسپرسو ساز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اسپرسوساز «نسپرسو» مدل « Inissia » از آن دستگاه‌هایی است که ظاهر جذاب آن هر کسی را شیفته‌ی خود می‌کند. این دستگاه علاوه‌بر طراحی منحصربه‌فرد از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. Inissia از دسته اسپرسوسازهایی است که با کپسول کار می‌کنند. مزیت این نوع اسپرسوسازها سادگی کار با آن‌هاست و هر کسی حتی بدون داشتن تجربه‌ی درست‌کردن قهوه می‌تواند به‌راحتی از این دستگاه استفاده کند. فشار بخار زیاد این دستگاه و توان ۱۲۶۰واتی آن سبب بازدهی بالای دستگاه شده است. مخزن آب گنجایش ذخیره‌ی ۷۰۰ میلی‌لیتر آب را دارد. پس از روشن‌کردن دستگاه دمای آن به‌سرعت بالا رفته و آماده‌ی استفاده خواهد شد. این روند در مدت کمتر از ۳۰ ثانیه انجام می‌پذیرد. این دستگاه علاوه‌بر اسپرسو قابلیت تهیه‌ی Lungo را نیز دارد. در قسمت کناری دستگاه محل قرارگیری و ذخیره‌ی کپسول‌ها قرار گرفته است که امکان ذخیره تا ۹ کپسول را به شما می‌دهد. سینی چکه‌گیر از ایجاد لکه جلوگیری کرده و به حفظ نظافت خانه‌ی شما کمک می‌کند. در نظر داشته باشید که «نسپرسو» (Nespresso)برندی سوئیسی است که در زمینه‌ی ساخت دستگاه‌های قهوه‌ساز، اسپرسو‌ساز و…، در سراسر جهان فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد. گفتنی است که اعتبار و کیفیت محصولات این شرکت در سراسر جهان تضمین‌شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ مدل کریسمس s095

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia


ویژگی و مشخصات اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia

سیستم کاپوچینو ساز
ندارد
حالت آماده به کار
دارد
قابلیت تولید کف شیر
ندارد
قابلیت استفاده از
کپسول
نازل بخار
ندارد
سینی چکه گیر
دارد
سیستم گرم کردن فنجان
ندارد
قابلیت برنامه‌ریزی
دارد

تصاویر برای اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia

برچسب های لازم برای اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia |
خرید اینترنتی اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia |
مشخصات و قیمت اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپرسو ساز نسپرسو مدل Inissia رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول