راهنمای خرید اینترنتی اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم جانبی خودرو, نظافت و نگهداری خودرو, واکس، پولیش و تمیزکننده خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم جانبی خودرو/نظافت و نگهداری خودرو/واکس، پولیش و تمیزکننده خودرو/

 

نقد و بررسی اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر در برند واکس، پولیش و تمیزکننده خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
موتور خودرو در اثر استفاده مداوم و در مرور زمان دچار آلودگی می‌شود. این آلودگی‌ها در قسمت انژکتورها و دیگر قسمت‌های سوخت‌رسانی باعث می‌شوند که احتراق به‌صورت کامل انجام نشده و در نتیجه باعث کاهش قدرت و شتاب خودرو می‌گردند. محصول اسپری انژکتور شوی (واکو) با از بین بردن این آلودگیها، باعث عملکرد بهتر سیستم سوخت‌رسانی و افزایش عمر آن می‌گردد. همچنین با از بین رفتن این آلودگی‌ها، قدرت و شتاب موتور خودرو نیز افزایش می‌یابد. این امر باعث می‌شود که عمر موتور نیز افزایش یابد. وزن این محصول ۴۰۰گرم و حجم آن ۴۵۰ میلی‌لیتر است.این محصول تمیزکننده، محافظت‌کننده و روان‌کننده انژکتور و سیستم سوخت‌رسانی است. برای تمیز کردن انژکتورهای موتور و عملکرد بهتر سیستم سوخت‌رسانی میتوانید انژکتورشوی واکو را انتخاب کنید. روش استفاده:۱: خودرو را برای ۵ تا ۱۰ دقیقه روشن کنید۲: فیلتر هوا را خارج نمایید. وقتی دور موتور به ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دور در دقیقهرسید به ورودی هوای موتور و صفحه و شفت دریچه گاز اسپری کنید۳: جرم، رسوبات و دوده از اگزوز خودرو خارج میشود۴: موتور را خاموش کنید و فیلتر هوا را نصب کنید۵: برای دستیابی به بهترین نتیجه، هر قوطی از محصول حداکثر برای ۲ بار تمیز کردن به کار رود.

  راهنمای خرید اینترنتی چسب چوب تحریر سانا وود مدل ثناوود 001 حجم 100 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر

تصاویر برای اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل 01 حجم 450 میلی لیتر

برچسب های لازم برای اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپری انژکتور شوی خودرو واکو مدل ۰۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول