راهنمای خرید اینترنتی اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23

راهنمای  خرید اینترنتی اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار ایمنی, ابزار برقی و غیر برقی, ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, کپسول آتش‌نشانی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی و غیر برقی/ابزار غیر برقی/ابزار ایمنی/کپسول آتش‌نشانی/

 

نقد و بررسی اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23

محصول مورد نظر شما یعنی اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23 در برند کپسول آتش‌نشانی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
به‌کارگیری سریع و استفاده آسان از وسایلی که در مقابله با حریق به کار می‌روند، در سوانح آتش‌سوزی بسیار مهم است. به دلیل استرس و دست‌پاچگی در زمان وقوع آتش‌سوزی باید وسایلی را به کار گرفت که استفاده از آن‌ها نیاز به مهارت نداشته باشد. اسپری‌های ضد حریق بر خلاف کپسول‌های آتش‌نشانی، این خصوصیت را دارا هستند. شرکت «وس لی» (Veslee) ازجمله‌ی تولیدکنندگان این محصول به شمار می‌آید. این شرکت یک نمونه‌ از این اسپری‌ها را با عنوان VL-23 تولید کرده که حاوی ۴۰۰ میلی‌لیتر مایع ضد حریق به‌صورت فشرده است. شرکت وس لی اسپری VL-23 را با قطر ۶۵ میلی‌متر و ارتفاع ۲۳ سانتی‌متر تولید می‌کند.
استفاده از این اسپری بسیار آسان است و همه‌ی افراد جامعه با توجه به ابعاد و وزن کم اسپری، می‌توانند از آن استفاده کنند. این اسپری مجهز به پایه‌ای پلاستیکی برای نصب در منزل و محل کار شده است. هنگام استفاده از این محصول باید حجم کم و توانایی محدود آن را در مهار شعله‌های آتش در نظر بگیرید. با تهیه‌ی این اسپری و حتی آموزش استفاده از آن به کودکان، می‌توانید از بروز بسیاری از حوادث تلخ آتش‌سوزی جلوگیری کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی دستگیره در بازکن داخلی راست کروز + کد CR_66259875 مناسب برای پژو 206

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23


ویژگی و مشخصات اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23

تصاویر برای اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23

برچسب های لازم برای اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23 |
خرید اینترنتی اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23 |
مشخصات و قیمت اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی اسپری ضد حریق وس لی مدل VL-23 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول