راهنمای خرید اینترنتی انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ

راهنمای  خرید اینترنتی انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار دستی, ابزار غیر برقی, انبر, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار دستی/انبر/

 

نقد و بررسی انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ

محصول مورد نظر شما یعنی انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ در برند انبر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
انبر قفلی نوعی انبر است که می‌توان فاصله بین دو فک آن را توسط پیچی که در انتهای دسته قرار دارد، تنظیم کرده و سپس آن را قفل کرد. این انبرها دارای دو فک هستند که یکی ثابت و دیگری قابل تنظیم است. همچنین دو دسته دارند که دسته‌ها نیز یکی ثابت و دیگری متحرک است. کلیه قطعات و اتصالات آن از فولاد ساخته‌شده و کاملاً صیقلی بوده و عاری از هرگونه لبه‌های خشن و تیز هستند. کاربرد اصلی آن برای ثابت نگه‌داشتن و گرفتن مهره و سرپیچ به‌عنوان آچار، ثابت نگه‌داشتن لوله به‌عنوان آچار لوله گیر و یا نگه‌داشتن اشیا مانند انبردست و یا فشردن دو قطعه به یکدیگر مانند گیره است.زمانی که شما با پیچ و مهره‌های فرسوده سروکار دارید و هرلحظه ممکن است که پیچ‌ها در هنگام کار بشکنند انبر قفلی به کمک شما می‌آید و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا پیچ‌ها و مهره‌ها را بازکنید؛ اما کاربرد آن‌ها بیش از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید. به‌وسیله انبر قفلی شما می‌توانید برای چسباندن اشیا کوچک استفاده کنید، یا حتی باز کردن زیپ‌های خراب و یا بستن نشتی لوله رادیاتور تا زمانی که لوله هنوز سرد نشده و کار با آن سخت است.

  راهنمای خرید اینترنتی میدرنج خودرو هایپر مدل YD200-2FR بسته دو عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ


ویژگی و مشخصات انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ

تصاویر برای انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ

برچسب های لازم برای انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ |
خرید اینترنتی انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ |
مشخصات و قیمت انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی انبر قفلی فرئد مدل freed10in سایز ۱۰ اینچ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول