راهنمای خرید اینترنتی بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آجیل محلی, خشکبار محلی, خوراکی های بومی محلی, محصولات بومی و محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/خوراکی های بومی محلی/خشکبار محلی/آجیل محلی/

 

نقد و بررسی بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم در برند آجیل محلی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
قبل از هر چیز باید بگوییم برند P3 مخفف Portable protein pack (پک کامل پروتئین) می باشد و خشکبار این برند بر خلاف برخی محصولات موجود در بازار بسیار تازه و مرغوب می باشد.همچنین بسته بندی شکیل و زیبای آن باعث شده تا خشکبار p3 با همین بسته بندی مناسب جهت مهمانی ها،جشن ها اعیاد و دیگر مراسمات شما باشد.شما می توانید با تهیه محصولات خشکبار P3 آن را در بسته های هدیه خود نیز جای دهید. این میوه در زیر زمین و داخل یک غلاف چوبی رشد کرده و معمولاً دارای دو عدد دانه در یک غلاف است. بادام زمینی یکی از مقوی ترین مغز ها در بین اجزای آجیل می باشد.ارزش غذایی بادام زمینی به اندازه گردو و بادام می باشد. بادام زمینی حاوی مواد مغذی همچون منگنز ، نیاسین، فیبر، فسفر و اسید فولیک است که علاوه بر نقش تاثیرگذار در سلامتی بدن، باعث کاهش خطر بیماری های قلبی، کنترل وزن، تثبیت سطح قند خون، افزایش متابولیک در بدن انسان می گردد.به لحاظ آن که بادام زمینی کربوهیدرات کمی دارد و میزان فیبر آن بالاست جهت رژیم های غذایی بسیار مناسب است. همچنین بادام زمینی غنی از پروتئین است و به لحاظ آن که قیمت مناسبی در مقایسه با سایر اجزای آجیل دارد می توان از آن به عنوان یک میان وعده مقوی استفاده نمود. این محصول همان گونه که در غلاف است مورد فرآوری و برشته شدن قرار میگیرد و در نهایت نمک به آن اضافه می گردد. خواص منحصر به فرد و ویژه محافظت از ابتلا به آلزایمر(غنی از نیاسین) و مراقبت از پوست (به لحاظ بالا بودن میزان آنتی اکسیدان ها) و جلوگیری از ابتلا به سرطان خصوصاً سرطان روده و سکته مغزی و مبارزه و درمان افسردگی (به لحاظ بالا بودن میزان سروتونین در آن) و کمک به سلامت و استحکام استخوان ها (به لحاظ غنی بودن از آهن و کلسیم) است.

  راهنمای خرید اینترنتی روسری زنانه مدل sjd53

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم


ویژگی و مشخصات بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم

تصاویر برای بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه  بادام زمینی غلاف دار شور پی تری - 200 گرم

برچسب های لازم برای بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم |
خرید اینترنتی بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم |
مشخصات و قیمت بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بادام زمینی غلاف دار شور پی تری – ۲۰۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول