راهنمای خرید اینترنتی بازی کامپیوتری Inversion

راهنمای  خرید اینترنتی بازی کامپیوتری Inversionدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی کامپیوتری Inversion توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بازی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, نرم افزار و بازی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/نرم افزار و بازی/بازی/

 

نقد و بررسی بازی کامپیوتری Inversion

محصول مورد نظر شما یعنی بازی کامپیوتری Inversion در برند بازی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
توپخانه جاذبه‌ای که در این بازی مشاهده خواهید کرد به وسیله سلاح‌هایی به نام Gravlink به وجود آمده‌اند. سلاحی که می‌تواند اجسام را گرفته و ان‌ها را در جاذبه صفر پرتاب کند و در زمان شلیک، جاذبه صفر به وجود آورد، در سری بازی‌های Mass Effect یکی از قدرت‌هایی که شخصیت‌های بازی از آن استفاده می‌کردند، چنین چیزی بود. این سلاح‌ها می‌توانند دشمنی که پشت پناهگاه ، پنهان شده را هم اسیر خود کنند. زمانی که قدرت این سلاح‌ها زیاد می‌شوند، می‌توانید محیطی که چند دشمن در آن قرار دارند را به وسیله این سلاح تحت تأثیر قرار دهید و آن‌ها را در یک لحظه نابود کنید. در بازی شوک‌های جاذبه‌ای هم وجود دارند که می‌توانند به دشمنان صدمات زیادی وارد کنند. همچنین سلاح جاذبه‌ای بازیکن که همان Gravlink است، می‌تواند وسایل بسیار بزرگ را جابجا کند. فکر کنید دشمن پشت یک خودروی نظامی پنهان شده و نمی‌توانید به سمت آن تیراندازی کنید، در این حالت می‌توانید به وسیله Gravlink این اتومبیل را جابجا کنید، به نزدیک خود بیاورید و از آن به عنوان جان پناه برای خود استفاده کنید و سپس دشمن را از بین ببرید.

  راهنمای خرید اینترنتی جای خواب سگ و گربه مدل B02

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی کامپیوتری Inversion


ویژگی و مشخصات بازی کامپیوتری Inversion

تصاویر برای بازی کامپیوتری Inversion

برچسب های لازم برای بازی کامپیوتری Inversion

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بازی کامپیوتری Inversion |
خرید اینترنتی بازی کامپیوتری Inversion |
مشخصات و قیمت بازی کامپیوتری Inversion |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بازی کامپیوتری Inversion رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول