راهنمای خرید اینترنتی بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

باغبانی, بذر و تخم گیاهان, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/باغبانی/بذر و تخم گیاهان/

 

نقد و بررسی بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی در برند بذر و تخم گیاهان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سبزه سین سوم در سفره هفت سین می‌باشد. ما همیشه بر اساس رسمی که از دیر باز به ما رسیده اقدام به چیدن تک تک سین‌های سفره هفت سین می‌کنیم. سَبزه گیاهی است که در آن برخی از حبوبات را رویانده‌اند و از نشانه‌های نوروز و اجزای سفره هفت‌سین است. سبزه از جوانه گندم، جو و عدس رویانده می‌شود. ایرانیان معتقدند که وجود سبزه در سفره هفت‌سین، شادابی و خرمی را در طول سال به همراه دارد. مرسوم است که سبزه را تا روز سیزدهم نوروز که سیزده‌ به‌ در خوانده می‌شود نگاه داشته و همراه با آن بدی‌ها و کدورت‌ها را دور بریزند. همچنین برخی معتقدند که گره زدن سبزه در روز سیزده‌ به‌ در سبب باز شدن بخت جوانان دم بخت می‌شود. نماد سبزه در سفره هفت سین چه مفهومی دارد ؟ اکثر مردم سبزه را نماد شادابى و سرسبزی و نشانگر زندگى بشر و پیوند انسان با طبیعت می‌دانند. سبزه نشان از تولد دوباره، حیات دوباره و زایش و سبزی است. سر سفره گذاشتنش به این دلیل است که سال آینده سالی شاداب، سرسبز و خرم باشد. از جهتی دیگر رنگ سبز آرام بخش است و اضطراب را از ما دور می کند و موجب رفع تنش و گرمای عضلانی می‌شود، سبز رنگ ایده آل برای فضاهایی است که در آن ها نیاز به تمرکز و آرامش است.
پکی که در حال حاضر مشاهده می نمایید ، یک بسته از جوانه زننده ماش است که بدقت و طی سالیان سال و نسل به نسل این گیاه ، با عمل دستچیت شدن ، به یک سبزه زیبا و شکیل و خارق العاده برای سبزه سفره هفتسین توسط خاله فریده آماده شده است . پس مثل داستان جک و لوبیای سحرامیز ، این بذر ها متفاوتند و سبزه ی رویش شده از آنها بسیار زیبا و جذاب خواهند بود .

  راهنمای خرید اینترنتی تراز یاب بوش مدل GOL 32 + BT 160 + GR 500 + Extra مجموعه 3 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی


ویژگی و مشخصات بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی

تصاویر برای بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی

برچسب های لازم برای بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی |
خرید اینترنتی بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی |
مشخصات و قیمت بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی بذر جوانه ماش خاله فریده مدل سبزه هفت سین بسته ۱۰۰۰ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول