راهنمای خرید اینترنتی برد تایمر مدل ۷۴

راهنمای  خرید اینترنتی برد تایمر مدل ۷۴دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی برد تایمر مدل ۷۴ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, قطعات الکترونیکی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار برقی/قطعات الکترونیکی/

 

نقد و بررسی برد تایمر مدل ۷۴

محصول مورد نظر شما یعنی برد تایمر مدل ۷۴ در برند قطعات الکترونیکی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
این برد یک تایمر تکرار شونده با قابلیت تنظیم زمان روشن و خاموش بودن از ۱ ثانیه تا ۹۹ روز می‌باشد.
برای تنظیم زمان روشن بودن کلید Menu را فشار دهید عبارت On به معنای روشن نمایش داده می شود، سپس با هر بار فشار Menu یکی از LED های روز، ساعت، دقیقه و ثانیه روشن شده و عدد متناظر با آن با کمک کلیدهای up و dn قابل تنظیم است. با فشار مجدد منو عبارت OF به معنای زمان خاموش نشان داده می‌شود سپس با هر بار فشار Menu یکی از LED های روز، ساعت، دقیقه و ثانیه روشن شده و عدد متناظر با آن با کمک کلیدهای up و dn قابل تنظیم است و در نهایت با فشار مجدد منو تمام LED ها به ترتیب روشن شده و تمام زمان‌ها ذخیره می‌گردد.
برای متوقف کردن تایمر کلید STOP را فشار دهید. برای ریست زمان طی شده و قطع رله کلید STOP را ۲ ثانیه نگه دارید. برای فعال شدن مجدد تایمر کلید START را فشار دهید. در صورتی که تایمر را متوقف کنید وضعیت توقف در حافظه دستگاه باقیمانده و با قطع و وصل برق نیز دستگاه بصورت متوقف باقی می‌ماند و باید با فشار START تایمر را مجددا راه اندازی نمایید.
در صورت فعال بودن تایمر، برای گردش دستی موتور (روشن شدن دستی رله) کافیست کلید TURN را فشار دهید
این برد دارای یک رله با تحمل بار ۱۰ آمپر در ولتاژ ۲۲۰ ولت می‌باشد، هرچند می‌توان با اتصال کنتاکتور به خروجی رله بارهای قوی‌تر را نیز با آن کنترل کرد. خروجی رله به صورت کلید بوده و می‌توان بارهای DC ولتاژ پایین را نیز توسط آن کنترل کرد. در صورتی که با فشار کلیدها نمی‌توانید زمان را تنظیم کنید باید دستگاه را ریست کلی نمایید: برای ریست کلی تغذیه را قطع کرده، کلید Up را نگه دارید و در همین حال تغذیه دستگاه را وصل نمایید تا عدد ۸۸ نمایش داده شود؛ یک ثانیه پس از وصل تغذیه کلید را رها کنید، در این حالت دستگاه به تنظیمات پیش فرض بازگشته و می‌توانید زمان‌ها را تنظیم نمایید.

  راهنمای خرید اینترنتی لنت ترمز جلو لیا لنت مدل S1219 مناسب برای جک J4

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه برد تایمر مدل ۷۴


ویژگی و مشخصات برد تایمر مدل ۷۴

تصاویر برای برد تایمر مدل ۷۴

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه برد تایمر مدل 74

برچسب های لازم برای برد تایمر مدل ۷۴

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه برد تایمر مدل ۷۴ |
خرید اینترنتی برد تایمر مدل ۷۴ |
مشخصات و قیمت برد تایمر مدل ۷۴ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی برد تایمر مدل ۷۴ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول