راهنمای خرید اینترنتی تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵

راهنمای  خرید اینترنتی تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تابلو صنایع دستی, صنایع دستی, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/تابلو صنایع دستی/

 

نقد و بررسی تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵

محصول مورد نظر شما یعنی تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵ در برند تابلو صنایع دستی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اوج هنرنمایی خوشنویسان ایرانی، در نگارش قرآن، احادیث بزرگان دین، نوشتن قطعات ظریف هنری و ابیاتی از شاعران است. در این تابلو، خوشنویسی شعر «پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد/ آن را که در دل بنهفتم بدر افتاد/ دردا که از آن آهوی مشکین سیه چشم/ چون نافه بسی خون دلم در جگر افتاد» با خط نستعلیق دیده می‌شود. این تابلو به شکل مستطیل است و به صورت چاپ بر روی چوب ایجاد شده است. ارتفاع این تابلو حدود ۵۰ سانتی‌متر است که گالری پله در تهران آن را طراحی و اجرا کرده است.
به نوشتن همراه با خلق زیبایی خوشنویسی می‌گویند. خوشنویس علاوه بر نگارش یک متن، اثری هنری با ارزش‌های زیبایی‌شناختی خلق می‌کند. به اعتقاد بسیاری از خوشنویسان ایرانی، زیبایی یا زشتی، خوبی یا بدی معانی به کلمات هم انتقال پیدا می‌کند و نوشتن آنها بر روی نویسنده تأثیر می‌گذارد. به همین دلیل از گذشته‌ در میان خوشنویسان، نگارش مفاهیم عالی و متون معنوی در درجه اول استقبال و توجه بوده و هنر خوشنویسی برای این افراد، گذرگاهی برای ورود به عالم معنویت بوده است.
خداوند در قرآن کریم، به قلم و آنچه که با آن می نویسند، سوگند یاد کرده و شأن بالایی برای نوشتن قائل شده است. خوشنویسی را می‌توان بارز‌ترین هنر در سرزمین‌های اسلامی و هنری مشترک برای تمامی مسلمانان دانست. خوشنویسی اسلامی و به ویژه خوشنویسی ایرانی تعادلی است میان تمام اجزا و عناصر سازنده خط. این هنر بالاترین جایگاه را در بین هنرهای اسلامی داراست و همواره دارای ارزش فراوان برای مسلمانان بوده است. به همین دلیل است که آن را هنر تجسم کلام خدا می‌دانند. قرن‌هاست این هنر به‌ عنوان پررونق‌ترین و جلوه‌سازترین شاخه هنر زیبای ایرانی شناخته شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ لمونژ کد 324 به همراه زیر لیوانی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵


ویژگی و مشخصات تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵

تصاویر برای تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد 15

برچسب های لازم برای تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵ |
خرید اینترنتی تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵ |
مشخصات و قیمت تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تابلو چوبی گالری پله طرح زن با جامی در دست کد ۱۵ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول