راهنمای خرید اینترنتی تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10

راهنمای  خرید اینترنتی تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بچگانه, تاپ و تونیک دخترانه, دخترانه, لباس دخترانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/بچگانه/دخترانه/لباس دخترانه/تاپ و تونیک دخترانه/

 

نقد و بررسی تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10

محصول مورد نظر شما یعنی تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10 در برند تاپ و تونیک دخترانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تاپ بچگانه با کیفیت بالا و طراحی زیبا مناسب برای مهمانی و استفاده روزمره می باشد و از دوخت مناسبی برخوردار است. در چاپ این لباس ها از رنگ های با کیفیت بسیار زنده و شفاف استفاده شده است که قابلیت شستشو بدون افت رنگ را دارا می باشند. رنگ ها کاملا طی حرارت بالا به خورد الیاف پارچه رفته و هیچگونه برجستگی در قسمت چاپ حس نمی شود.جنس تاپ فیلامنت درجه یک است.پارچه فلامنت در دسته پارچه های الیاف مصنوعی قرار می گیرد با این تفاوت که درصدی از الیاف مصرفی در تولید آن را الیاف پنبه ای تشکیل می دهد. الیاف تشکیل دهنده پارچه از الیاف مصنوعی( پل استر )باشند. در قدیم الیاف مصنوعی بسیار زمخت بودند و بدن را اذیت می کرد و عبور و مرور هوا از میان آنها به سختی انجام می شد. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی الیاف سنتیتک با ظرافت و لطافت خاص تولید می شوند حتی از الیاف پنبه لطیف تر است. نوع چاپ این تی شرت سابلیمیشن است که مستقیم بر روی تی‌شرت چاپ انجام می شود به طوریکه بعد از چاپ جوهر به تار و پود پارچه نفوذ کرده و جزیی از پارچه می‌شود و به هیچ وجه پاک نخواهد شد

  راهنمای خرید اینترنتی کفش روزمره مردانه مدل هشت ترک

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10


ویژگی و مشخصات تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10

تصاویر برای تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10

برچسب های لازم برای تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10 |
خرید اینترنتی تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10 |
مشخصات و قیمت تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تاپ دخترانه طرح دختر کفشدوزکی کد C 10 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول