راهنمای خرید اینترنتی تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴

راهنمای  خرید اینترنتی تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تاپ مردانه, لباس مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

مد و پوشاک/مردانه/لباس مردانه/تاپ مردانه/

 

نقد و بررسی تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴

محصول مورد نظر شما یعنی تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴ در برند تاپ مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
الیاف بکار رفته در تاپ آستین حلقه مردانه کلاسیک پنبه آنتی باکتریال کیان تن پوش، الیاف پنبه ۱۰۰% اُرگانیک می‌باشد. پنبه از آنجا که ساختاری طبیعی دارد، یکی از بهترین و سازگارترین الیاف با پوست بدن است. الیاف استفاده شده در تاپ آستین حلقه مردانه، با ماشین آلات ریسندگی ریتر در بروزترین کارخانه‌جات ریسندگی داخلی و خارجی ریسندگی شده است.تاپ آستین حلقه یکی از مرسوم‌ترین لباس زیرهایی است که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در انتخاب تاپ آستین حلقه مردانه باید مواردی همچون ارتفاع یقه، همچنین رنگ آن را مورد توجه قرار داد. ارتفاع یقه باید به گونه‌ای باشد که از زیر لباس شما دیده نشود؛ مخصوصا زمانیکه یقه لباس شما کمی باز باشد..استاندارد عمق و مدل یقه بگونه‌ای طراحی شده است تا حتی الامکان لباس زیر از زیر پیراهن شما قابل مشاهده نباشد.
نخ تولید شده در این محصول پس از بافندگی وارد جت های رنگرزی شده و پس از انجام مراحل رنگرزی به شکل کاملا بهداشتی رنگ شده و آماده مراحل تکمیل می‌شود. در فرایند رنگرزی پارچه سعی شده از با کیفیت ترین رنگ‌ها استفاده شود تا علاوه بر دوام بالای رنگ محصول، مسبب حساسیت‌های پوستی نیز نشود.
در مرحله رنگرزی تاپ آستین حلقه مردانه کلاسیک پنبه آنتی باکتریال، پارچه همراه با مواد نانو آنتی باکتریال اکسید روی رنگرزی می‌شود. این مواد در دمای مشخص پیوند کاملی را با پارچه‌های پنبه‌ای برقرار می‌کنند و خاصیت آنتی باکتریال را برای پارچه محصول بوجود می‌آورد. آنتی باکتریال بودن پارچه باعث می‌شود سطح روی پارچه بستر ناامنی برای باکتری‌های موجود در عرق بدن انسان شود. در نتیجه عرق شما بو نمی‌گیرد و مانع از ابتلای شما به بیماری های پوستی می‌گردد.

  راهنمای خرید اینترنتی روان نویس مدل هپی دی طرح یونیکورن کد 06547 مجموعه ۱۰ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴


ویژگی و مشخصات تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴

جنس
الیاف نخ
یقه
گرد
طرح پارچه
ساده
قد تاپ
روی باسن

تصاویر برای تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تاپ مردانه کیان تن پوش مدل 910534
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تاپ مردانه کیان تن پوش مدل 910534

برچسب های لازم برای تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴ |
خرید اینترنتی تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴ |
مشخصات و قیمت تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تاپ مردانه کیان تن پوش مدل ۹۱۰۵۳۴ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول