راهنمای خرید اینترنتی تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت

راهنمای  خرید اینترنتی تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تبلت, تبلت و کتابخوان, کالای دیجیتال | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/تبلت و کتابخوان/تبلت/

 

نقد و بررسی تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت

محصول مورد نظر شما یعنی تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت در برند تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت‌ «سی‌یرا» (Sierra)، تبلت‌های خود را در طبقه‌ی میان‌رده و پایین‌رده تولید و به بازار عرضه می‌کند. این تبلت‌ها با سخت‌افزار‌ در مدل‌های مختلف و نما‌یش‌گر‌ در اندازه‌های مختلف به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا مطابق با نیاز‌های روزمره خریداران باشند. تبلت سی‌یرا مدل SR-T78V51 قادر به پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی ارتباطی ۳G است. در کنار این دو سیم کارت، این تبلت قابلیت مکالمه هم دارد. این تبلت نمایشگری ۷ اینچی با فن‌آوری TFT و روزولوشن ۶۰۰ در ۱۰۲۴ پیکسل دارد. این نمایشگر می‌تواند تا ۵ لمس به صورت هم‌زمان را پاسخگو باشد. همچنین این تبلت دارای Wi-Fi، بلوتوث و رادیو است. دو دوربین ۵ و ۰.۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین‌های اصلی و مکالمه‌ی ویدیویی(وبکم) برای این تبلت در نظر گرفته شده‌اند. این تبلت مجهز به تراشه‌ی پایین رده مدیاتک MTK8312 شده، پردازنده‌ی اصلی این تبلت دو هسته‌ای از نوع کورتکس A7 با قدرت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز است. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Mali-400 برای این تبلت در نظر گرفته شده تا نیاز‌های گرافیکی کاربران را رفع کند. تبلت سی‌یرا SR-T78V51 به هشت گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۵۱۲ مگابایت رم مجهز شده، البته قابلیت افزایش حافظه‌ی داخلی به کمک کارت حافظه‌ی جانبی وجود دارد. این تبلت از فن‌آوری OTG پشتیبانی ‌می‌کند. یک عینک ۳D همراه با این تبلت عرضه شده تا قابلیت نمایش تصاویر و فیلم‌های سه بعدی را هم داشته باشد. سیستم‌عامل اندروید کیت کت نسخه‌ی ۴.۴.۲ برای این تبلت به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض در نظر گرفته شده و آنطور که مشخص است قابلیت به‌روزرسانی به نسخه‌ی بالاتر را ندارد.

  راهنمای خرید اینترنتی تسمه دینام دانگیل مدل PK 1270 مناسب برای ام وی ام 315

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت


ویژگی و مشخصات تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت

تصاویر برای تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت

برچسب های لازم برای تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت |
خرید اینترنتی تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت |
مشخصات و قیمت تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تبلت سی یرا مدل SR-T78V51 دو سیم کارت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول