راهنمای خرید اینترنتی تخته سرو آپادانا مدل MixR500

راهنمای  خرید اینترنتی تخته سرو آپادانا مدل MixR500دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تخته سرو آپادانا مدل MixR500 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, بشقاب و سایر ظروف, خانه و آشپزخانه, ظروف سرو و پذیرایی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/بشقاب و سایر ظروف/ظروف سرو و پذیرایی/

 

نقد و بررسی تخته سرو آپادانا مدل MixR500

محصول مورد نظر شما یعنی تخته سرو آپادانا مدل MixR500 در برند ظروف سرو و پذیرایی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تخته سروهای تولید شده ما از چوبهای کهن خارجی و داخلی ساخته میشود . در تولید این تخته سروها از چوبهای وارداتی قهوه ای راش ترکیه و راش گرچستان و رزوود برزیل قرمز و پرپل بنفش هندی و ونگه سیاه افریقایی و گردو سیاه امریکایی و کهور ایلام و بوشهر و گردو مازندران استفاده میشود . تمامی این چوبها جزو چوبهای سخت و مقاوم میباشد . این تولیدی در یکی از مراحل تولید این تخته سروها فشاری بیش از ۴۰۰ کیلوگرم وارد میشود تا در صورتیکه تحمل فشار زیادی نداشته باشد از تولید خارج شود . حداکثر فشاری که در آشپزخانه به این تخته سروها وارد میشود بیش از ۲۵ کیلوگرم نیست اما برای تولید یک محصول عالی فشار بیش از ۴۰۰ کیلو اعمال مینماییم . بعد از تکمیل مراحل برش اولیه تمامی تخته سروها با چسبهای آمریکایی تایتبوند که چسبهای اول دنیا هستند چسبانده شده که این چسبها به اندازه ای مقاومت دارند که جدا نمیشوند مگر بشکنند . تخته سروهای این شرکت با سی ان سی برش داده شده تا دقت و زیبایی و کیفیت در کنار هم نمایان باشند . تمامی محصولات این تولیدی منحصر به فرد هستند و سایز و مدل انحصاری دارند . در نتیجه خریدار هر محصول یک هنر انحصاری در آشپز خانه اش خواهد داشت و در انتها سلامت شما برای ما مهم است لذا از روغن خوراکی و بی ضرر همل برای سطح محصولات استفاده شده است .تمامی تخته سروهای ما داری لوگوی شرکتی بوده لذا هنگام خرید حتما به لوگوی روی کالا دقت فرمایید .

  راهنمای خرید اینترنتی کالیمبا مدل نارگیلی h2

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تخته سرو آپادانا مدل MixR500


ویژگی و مشخصات تخته سرو آپادانا مدل MixR500

تصاویر برای تخته سرو آپادانا مدل MixR500

برچسب های لازم برای تخته سرو آپادانا مدل MixR500

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تخته سرو آپادانا مدل MixR500 |
خرید اینترنتی تخته سرو آپادانا مدل MixR500 |
مشخصات و قیمت تخته سرو آپادانا مدل MixR500 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تخته سرو آپادانا مدل MixR500 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول