راهنمای خرید اینترنتی تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر

راهنمای  خرید اینترنتی تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اتاق خواب, تخت خواب, خانه و آشپزخانه, خواب و حمام | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/خواب و حمام/اتاق خواب/تخت خواب/

 

نقد و بررسی تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر

محصول مورد نظر شما یعنی تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر در برند تخت خواب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
امروزه ازدحام شهرها به سمتی پیش رفته که گاه افراد مجبور میشوند در کوچک ترین خانه های ممکن زندگی کنند. با این شرایط تصور کنید یک خانواده با چند فرزند و یک فضای محدود، دچار چه مشکلاتی خواهد شد. اینجاست که استفاده ی خلاقانه از فضاهای محدود، راهکارهای مناسب و خلاقانه ای را در اختیار افراد قرار می دهد. به نظر می‌رسد در این مورد، تختخواب های دو طبقه یکی از گزینه های قابل تأمل هستند. تخت خواب دوطبقه مدل شادی که جذابیت خاصی برای کودکان دارد .از ویژگی های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره نمود. در ساخت این تخت خواب از فلز ساخته شده است به گونه ای که ستون ها و نمای تخت خواب قیدهای کناری و حفاظ و نردبان از فلز تولید میگردد. ابعاد استاندارد تشک این تخت ۹۰×۲۰۰ سایز جوان میباشد و برای استفاده کودکان ، نوجوانان و جوانان برای هر طبقه تا وزن ۷۰ کیلو مقاوم میباشد. حفاظ و نردبان بصورت متحرک میباشد که از هر دو طرف قابل قرارگیری میباشد. کشوهای زیر تخت دو عدد میباشد که بصورت چرخدار بوده و از هر دو طرف قابل قرارگیری میباشد.نصب تخت خواب نیز بسیار آسان میباشد که با پیچ و مهره های آهنی بسیار محکم و ایمن بدون نیاز به هیچ گونه ابزار خاصی نصب میشود . از مزیت های این نوع تخت ها میتوان جابجایی بسیار راحت این محصول نام برد که در صورت عدم استفاده فضای بسیار کمی را اشغال میکنند.محتوای همراه تخت یک عدد محفاظ – نردبان – کفی سه تکه نردبانی فلزی که بصورت افقی بین دو قید چپ و راست قرار میگیرد.تاج دو طرف بصورت جدا همراه با قید و کفی و حفاظ و نردبان و ۲ عددکشو در ابعاد ۶۰ x 80 و پیچ و مهره ارسال میشود

  راهنمای خرید اینترنتی لگن حمام لیمون مدل تارا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر


ویژگی و مشخصات تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر

تصاویر برای تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تخت خواب دو طبقه کد 179 مدل شادی سایز 90x200 سانتیمتر
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تخت خواب دو طبقه کد 179 مدل شادی سایز 90x200 سانتیمتر

برچسب های لازم برای تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر |
خرید اینترنتی تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر |
مشخصات و قیمت تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تخت خواب دو طبقه کد ۱۷۹ مدل شادی سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول