راهنمای خرید اینترنتی ترازو خانگی تفال مدل PP5150

راهنمای  خرید اینترنتی ترازو خانگی تفال مدل PP5150دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ترازو خانگی تفال مدل PP5150 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار سلامت, ترازو, زیبایی و سلامت | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/ابزار سلامت/ترازو/

 

نقد و بررسی ترازو خانگی تفال مدل PP5150

محصول مورد نظر شما یعنی ترازو خانگی تفال مدل PP5150 در برند ترازو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اضافه وزن و چاقی مشکلی است که بسیاری از افراد جامعه با آن دست به گریبان هستند زیرا کاهش وزن و بعد از آن کنترل وزن می‌تواند تاثیر فراوانی در حفظ زیبایی و سلامت باشد. اما کنترل روند کاهش وزن به ابزار خاص خود نیاز دارد و یک شبه اتفاق نمی‌افتد. یکی از ابزارهایی که کمک فراوانی به کنترل وزن می‌کند، ترازو است که با استفاده‌ی روزانه و هفتگی از آن می‌توان تصویری کلی از روند افزایش یا کاهش وزن خود داشته باشیم تا راحت‌تر بتوانیم در طی زمان وزن را کنترل کنیم.
PP5150 یک ترازوی خانگی است که توسط شرکت تفال طراحی شده. صفحه‌ی این ترازو از جنس شیشه‌ی شفاف است که ظاهری زیبا و متفاوت نسبت به ترازوهای دارد. بیشترین وزن قابل تحمل ۱۶۰ کیلوگرم و دقت ۱۰۰ گرم نشان‌دهنده‌ی گستره‌ی وسیع اندازه‌گیری و دقت بالا است. از دیگر ویژگی‌های مثبت آن می‌توانیم به صفحه نمایش نسبتا بزرگ اشاره کنیم که با استفاده از آن می‌توانید وزن خود را به راحتی بخوانید. ۳ چراغ مختلف در صفحه‌ی LCD جهت نشان دادن اضافه وزن، کاهش وزن و ثبات وزن در نظر گرفته شده که از طریق آن‌ها می‌توان وضعیت وزن را کنترل کرد. PP5150 به ۴ حافظه مجهز است که برای حداکثر ۴ نفر به کار می‌رود. با فشردن یکی از دکمه‌های روی صفحه و قرار گیری هر کدام از این ۴ نفر بر روی ترازو، وزن جدید به حافظه‌ی اختصاصی آن فرد اضافه می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یک ترازو با قابلیت‌های پیشرفته برای اندازه‌گیری وزن هستید، PP5150 می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی پد بهداشتی روزانه پریستیو کد 002 سایز متوسط بسته 20 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ترازو خانگی تفال مدل PP5150


ویژگی و مشخصات ترازو خانگی تفال مدل PP5150

تصاویر برای ترازو خانگی تفال مدل PP5150

برچسب های لازم برای ترازو خانگی تفال مدل PP5150

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ترازو خانگی تفال مدل PP5150 |
خرید اینترنتی ترازو خانگی تفال مدل PP5150 |
مشخصات و قیمت ترازو خانگی تفال مدل PP5150 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ترازو خانگی تفال مدل PP5150 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول