راهنمای خرید اینترنتی تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس

راهنمای  خرید اینترنتی تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارسدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تسمه خودرو, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, لوازم مصرفی خودرو, لوازم یدکی خودرو | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/لوازم مصرفی خودرو/لوازم یدکی خودرو/تسمه خودرو/

 

نقد و بررسی تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس

محصول مورد نظر شما یعنی تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس در برند تسمه خودرو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در سال ۱۹۷۲ شرکت TI بنا نهاده شد و شرکت محدود TIMco تبدیل به یکی از بزرگترین و با تجربه ترین تولید کنندگان و عمده فروشان پیچ ، تسمه ، و لوازم جانبی ابزار قدرت بریتانیا می باشد. دیرزمانی است که برند تیمکو در بازار ایران حضور دارد و یادآور کیفیتی برتر و اطمینان خاطر در اذهان تولید کنندگان خودرو و مصرف کنندگان آن است. مدارک بین المللی در زمینه استانداردهای کیفیت مدیریت و محیط زیست و تاییدیه های شرکت های خودروسازی ایران مانند ایران خودرو و سایپا مهر تاییدی برنمایش برتر برند تیمکو در ارائه کیفیتی بی نظیر در بازار تسمه ایران است. تیمکو بزرگترین تامین کننده تسمه های تایمینگ و شیاردار در اروپا و دارنده بالاترین سهم بازار تسمه در بریتانیا می باشد. در حال حاضر نمایندگی انحصاری و فروش تسمه های ماشینی (خودرو) تیمکو در بازار خودرو ایران درحال فعالیت بوده و ارائه تسمه های اصلی ساخت کشور بریتانیا مراتب رضایت و اطمینان خاطر شما را فراهم می آورد. کلیه تسمه های تایمینگ تیمکو از مواد HNBR ساخته شده است که قابلیت تحمل درجه حرارت تا مثبت ۱۶۰ درجه سلسیوس را دارا می باشد، در حالی که اکثر قریب به اتفاق تسمه های موجود در بازار از مواد CR تولید شده اند که در بهترین شرایط، قابلیت تحمل درجه حرارت تا مثبت ۹۰ درجه سلسیوس را دارند ، به همین دلیل است که به کرات دیده شده که تسمه تایمینگ بعد از حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار کیلومتر ابتدا دچار خشک شدگی و ترک خوردن و بعد دچار پارگی میگردد، در حالی که تسمه های تایمینگ تولید شده با مواد HNBR به راحتی بین ۷۰ تا ۸۰ هزار کیلومتر طول عمر مفید دارند. شایان ذکر است کلیه تسمه تایمینگ های گودیر دارای بیمه نامه ۱۲ ماهه تا ۶۰۰۰۰ کیلومتر تایمیران می باشند.

  راهنمای خرید اینترنتی تیغه برف پاک کن ساما وایپر بلید مدل هیبرید مناسب برای رنو تالیسمان بسته دو عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس


ویژگی و مشخصات تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس

تصاویر برای تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس

برچسب های لازم برای تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس |
خرید اینترنتی تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس |
مشخصات و قیمت تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تسمه تایم تیمکو مدل G1133H مناسب برای پژو ۴۰۵ و پارس رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول