راهنمای خرید اینترنتی تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آرایش صورت, پاک کننده آرایش صورت, زیبایی و سلامت, لوازم آرایشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم آرایشی/آرایش صورت/پاک کننده آرایش صورت/

 

نقد و بررسی تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر در برند پاک کننده آرایش صورت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پوست چرب مشکلات زیادی برای افراد ایجاد می‌کند، امکان استفاده از همه‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی برای فردی که پوست چرب دارد امکان‌پذیر نیست به همین دلیل باید از محصولاتی استفاده شود که ویژه آن‌ها تولید شده است. میزان ترشح چربی در پوست‌های چرب زیاد‌تر از سایر پوست‌ها است به همین دلیل جوش و آکنه‌ی بیشتری دارند که مراقبت بیشتر و طولانی‌تری را می‌طلبد. شرکت اوسرین (Eucerin) که در زمینه‌ی محصولات مراقبت از پوست به صورت گسترده و تخصصی فعالیت دارد برای انواع پوست‌ها محصولات مورد نیاز مراقبتی را تولید کرده است که سری محصولات جدید درموپوریفایر (DermoPurifyer) ویژه پوست‌های چرب است. این محصولات عملکرد ویژه و سه‌گانه‌ای برای ایجاد تعادل در ترشح چربی، کنترل آن و صاف و یکنواخت کردن سطح پوست دارند. لوسیون (تونر) درموپوریفایر برای پاک کردن سطح پوست استفاده می‌شود و حاوی مواد آنتی باکتریال است و از روی پوست لایه برداری انجام داده و از ایجاد جوش و آکنه‌های جدید جلوگیری می‌کند. این لوسیون دارای بوتیل گلیکول است که پس از لایه برداری از خشک شدن پوست جلوگیری و مانند مرطوب کننده عمل ‌می‌کند، اما فاقد چربی است و احساس سنگینی و چرب بودن مضاعف را به پوست‌های چرب نمی‌دهد. لوسیون درموپوریفایر۲۰۰ میلی لیتری، در ترکیبات خود ۲% لاکتیک اسید دارد که تنظیم‌کننده‌ی pH است. نحوه‌ی استفاده از این لوسیون، روزانه و در دو نوبت صبح و شب است و باید به آرامی به تمام صورت به جز ناحیه ‌دور چشم مالیده شود، این تونر مشکلی به صورت استفاد‌ه‌ی همزمان با دارو‌های خوراکی و موضعی ضد جوش پدید نمی‌آورد.

  راهنمای خرید اینترنتی پد آرایشی و استند دی اند دی مدل PR15

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر

تصاویر برای تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم 200 میلی لیتر

برچسب های لازم برای تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی تونر اوسرین مدل Dermo Purifyer حجم ۲۰۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول