راهنمای خرید اینترنتی خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم

راهنمای  خرید اینترنتی خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

باغبانی, خاک و کود, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/باغبانی/خاک و کود/

 

نقد و بررسی خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم

محصول مورد نظر شما یعنی خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم در برند خاک و کود می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
خاک سالم کاکتوس باید از زهکشی مناسب برخوردار باشد تا بتواند آب مازاد را با سریع تر از دسترس ریشه گیاه خارج نماید و همچنین موجب رسیدن اکسیژن به ریشه گردد. خاکی که دارای عناصر غذایی کامل باشد نقش موًثری در رشد گیاه و سلامتی آن دارد. استفاده بیش از حد شن (همانند ترکیب بیشتر خاک های کاکتوس موجود در بازار) که فاقد هر گونه عناصر غذایی می باشد موجب نرسیدن این عناصر به گیاه می گردد. هر چند که عناصر غذایی برای گیاه مفید می باشد, ولی باید در میزان مصرف آن ها محتاط بود. وجود بیش از اندازه این عناصر در بافت خاک باعث بسته شدن منفذها می گردد و این امر موجب کاهش نفوذ اکسیژن در خاک می شود.زهکشی خوب خاک کاکتوس باعث می‌شود آب در خاک باقی نماند و از پوسیدگی ریشه و ساقه جلوگیری شود. از مزیت‌های دیگر این ترکیب این است که حشراتی مانند پشه سیاه که آسیب جدی به ریشه گیاه می‌رساند قادر به زندگی در این ترکیب خاک نیست و پودر ذغال موجود دراین ترکیب خاصیت ضدعفونی کننده طبیعی بالایی دارد. ترکیبات اصلی: شن: مهم‌ترین عنصر و عامل حیات و زندگی کاکتوس‌ها شن می‌باشد. مناسبترین شن، نوع شسته شده و شیرین می‌باشد. خاکبرگ (کمپوست): جهت تامین مواد غذایی اصلی برای گیاه خاک رس: جهت تقویت ساختمان خاک پرلیت: افزودن مقدار اندک پرلیت موجب نگهداری رطوبت (در حد نیاز) برای گیاه شما کوکوپیت: ایجاد تخلخل و هوارسانی به ریشه ورمی
۱- ابتدا کف گلدان را برای ایجاد شرایط تهویه، جهت زهکشی و خروج آب اضافی، یک لایه سنگ ریزه ریخته شود.
۲- گیاه را در داخل گلدان قرارداده، به نحوی که ریشه از لبه گلدان پایین تر قرار گیرد.
۳- اطراف ریشه را با خاک کاکتوس کیمیا به صورت یکنواخت پر نمائید و سپس بوسیله بیلچه یا دست فشار دهید تا گیاه به صورت عمودی در گلدان قرار گیرد.
۴- بعد از کاشت گلدان، گیاه را آبیاری نمائید.
۵- معمولا بعد از تعویض خاک کمی بیشتر از معمول باید گیاه آبیاری شود تا تمامی خاک تازه گلدان مرطوب شود،میزان آبیاری به نحوی که حتی الامکان آب و مواد مفید، از زیر گلدان و از دسترس ریشه خارج نشود.
نکته مهم در تعویض گلدان این است که هنگام تعویض گلدان سعی شود از آسیب رسیدن به ریشه خودداری شود و تا آنجا که ممکن است ریشه دست نخورده باقی بماند.

  راهنمای خرید اینترنتی زنجیر موتورسیکلت مدل DRT-74

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم


ویژگی و مشخصات خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم

تصاویر برای خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه  خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن 4 کیلوگرم

برچسب های لازم برای خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم |
خرید اینترنتی خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم |
مشخصات و قیمت خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی خاک کاکتوس کیمیا مدل GT-4 وزن ۴ کیلوگرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول